Інструктивно-методична нарада заступників директорів з виховної роботи
«Людина, яка відчула вітер змін, має будувати не щит від вітру, а вітряк» (Конфуцій). Цей афоризм влучно підходить для освітян, адже на часі – реформування, децентралізація школи. Формування і набуття компетенцій у питаннях менеджменту управління, діяльності громадсько-активної школи, умінь планувати роботу за принципом не «що робити», а «як це робити», «результат – не підсумок, а старт» стали предметом обговорення на нараді 01 лютого 2017 року в РМК для 18 заступників директорів з виховної роботи.
План наради:
1. Навчальне заняття «Методика проведення самооцінки за міжнародними стандартами якості діяльності школи» (модератор Лесик І.А.).
2. Про підготовку до ІІ етапу огляду проектів національно-патріотичного та ГАШ спрямування (голова РМО Костенко Н.В.).
3. Про аналіз виховної та методичної роботи за І семестр та уточнення плану роботи у ІІ семестрі 2016-2017 навчального року (методист РМК Чигрин Т.В.).
«Соціальна інклюзія» (взято як тренувальний приклад) – один із стандартів, визнаних у європейському товаристві, є важливим на часі і пов'язаний з формуванням в Україні справедливого демократичного суспільства з рівними правами та можливостями. Педагогів інформовано щодо складових соціальної інклюзії, методики «Кола друзів», створення середовища і шкільної культури для подолання дискримінаційних до дітей впливів. ЗВР напрацювали «банк ідей» для першочергових дій (проектів) у напряму інклюзії як процесу.
ЗВР в черговий раз матимуть змогу удосконалити професійну (методичну) майстерність: до ІІ етапу огляду соціально значущих проектів рекомендовано створити відеоролик як підсумковий етап проекту, що стане елементом фандрейзингу для школи. З Вікіпедії: Фандрейзинг — це пошук ресурсів (людей, устаткування, інформації, часу, грошей та ін) для реалізації проектів та / або підтримання існування організації.Таким чином, пошук фінансових ресурсів займає в цьому процесі важливе, але не єдине місце. Крім того, Фандрейзинг — це також наука про успішне переконання інших у тому, що діяльність вашої організації заслуговує уваги (і підтримки). У центрі Фандрейзингу стоїть людина — Фандрейзер або менеджер з Фандрейзингу. Успішність залучення коштів багато в чому залежить від того, наскільки він володіє професійними навичками і вірить сам у те, у чому намагається переконати інших.
Аналіз виховної та методичної роботи у І семестрі викладено на сайті РМК.
Методист РМК Чигрин Т.В.
$IMAG6$
|