НУШ. Ідеологія оцінювання
Четвертий день навчання вчителів, які будуть викладати в 1 класі в 2018-2019 н.р. , був присвячений критеріям оцінювання та роботі з батьками.
"Сьогодні Україна має великі проблеми саме з ідеологією оцінювання - воно каральне. В новій українській школі буде створено стимулюючу систему, де досягнення підкреслюватимуться на рівні з помилками. При цьому ми не зніматимемо оцінювання у початковий школі повністю. 1-2-й клас має бути без оцінок, але в 3-4-му діти мають звикати до бальної системи", - зазначила Лілія Гриневич.
Компетентнісний підхід, який є одним із основних елементів НУШ, неможливо впровадити без змін підходів до оцінювання та вимірювання знань учнів.
Тренер Бойко Н.М. провела з вчителями різні тренінгові вправи, які допоможуть вчителю в оцінюванні роботи здобувача освіти. Продемонструвала два види свідоцтва досягнень, які запропоновані пілотним школам.
Велика увага на занятті була приділена питанню батьки і НУШ.
Вчителі виробили переваги партнерства батьків і вчителів.
|