Районний методичний кабінет
ОСВІТА БОРИСПІЛЬЩИНИ   


Неділя, 20.08.2017, 08:01
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Свята в Україні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода

Пошук

Новини Освіта.UA

Головна » 2017 » Січень » 26 » Особливі діти: освіта та супровід
15:27
Особливі діти: освіта та супровід

У  Бориспільському районі проведено науково-методичний семінар «Особливі діти: освіта та супровід.

Організація інклюзивного  навчання в навчальних закладах»

         25 січня 2017 року в Бориспільському районі на базі Гнідинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. ім. Петра Яцика  відбувся науково-методичний семінар  на тему: «Особливі діти: освіта та супровід. Організація інклюзивного  навчання в навчальних закладах».

         Учасниками семінару були практичні психологи, асистенти вчителів та вихователів, заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів з навчально-виховної роботи.

         У семінарі взяли участь:

         Луценко Інна Василівна - науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;

         Татаринцев Олександр Володимирович - завідувач відділу спеціальної педагогіки КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»;

         Прашко Олена Володимирівна – кандидат педагогічних наук, спеціаліст Департаменту з питань реалізації національного превентивного механізму  Верховної Ради України;

         Дідик Інна Вікторівна,  Смотрін Володимир Олександрович – методисти районного методичного кабінету відділу освіти Бориспільської РДА.

         Метою проведення семінару-практикуму було конкретизувати організаційно-методичні аспекти спільного викладання асистента вчителя та вчителя в умовах загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним навчанням, ознайомити з досвідом роботи Гнідинської ЗОШ з організації інклюзивного навчання в закладі, визначити ефективні шляхи співпраці різних фахівців, які залучені до навчання дитини з особливими освітніми потребами.   

           Луценко І. В.   ознайомила слухачів з організаційно-педагогічними умовами впровадження інклюзивного навчання в навчальному закладі та функціями асистента вчителя.

Татаринцев О.В. надав практичні поради щодо складання  індивідуального навчального плану  та індивідуальної програми  для учнів  з особливими освітніми потребами.

Біла Т.В. та Кудько Т. П. ознайомили слухачів з практичними напрацюваннями   з питання впровадження інклюзивного навчання в Гнідинській школі.

         У ході роботи семінару обговорювалися такі питання: нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання в Україні; інклюзивне навчання в дошкільних закладах: підходи щодо формування освітнього середовища для дітей з особливостями психофізичного розвитку;індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план, індивідуальна навчальна програма: планування, реалізація, моніторинг; організація та зміст корекційно - розвиткового супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються за інклюзивною формою; види адаптації навчального матеріалу в залежності від особливостей розвитку дитини та психофізичних особливостей; налагодження співпраці учителя та асистента учителя в класі з інклюзивним навчанням.

         Захід завершився дискусійною панеллю, яку провели  Дідик І.В. та Смотрін В.О., щодо  практичних аспектів впровадження інклюзивного навчання для учнів, які мають особливі освітні потреби. 

 

 

 

Переглядів: 146 | Додав: porrter | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

...

Сайт існує

Інтеграція

200-річчя кобзаря

Педпреса

Сайти ЗНЗ, ДНЗ

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

©Усі права захищено.Прохання при копіюванні матеріалів робити посилання на www.metodbr.at.ua