Управління гуманітарного розвитку
Методичний кабінет   


Четвер, 18.04.2024, 08:36
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Пошук

Віртуальнийкабінет
Віртуальний кабінет виховної роботи

Новини Освіта.UA

Нова школа

Всеосвіта
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Головна » 2018 » Квітень » 13 » Підсумки реалізації та перспективи розвитку районної Програми ГАШ як освітнього осередку у розбудові громади
10:11
Підсумки реалізації та перспективи розвитку районної Програми ГАШ як освітнього осередку у розбудові громади

Підсумки реалізації та перспективи розвитку районної Програми ГАШ як освітнього осередку у розбудові громади  

 

11 квітня 2018 року районним методичним кабінетом на базі Гнідинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Петра Яцика Бориспільської районної ради проведено семінар для заступників директорів з виховної роботи за підсумками діяльності громадсько-активних шкіл району. Мета:  «сфокусувати» увагу координаторів ГАШ на методології «життєздатності» громадсько-активних проектів, практична реалізація яких сприятиме формуванню сучасного освітнього середовища школи та громади.

Директор Гнідинської школи Кудько Н.Г. та заступник директора з ВР Прядко Л.В. представили виховний громадсько-активний національно-патріотичний проект «Стежки історії ведуть до Галилеї», в основі якого науково-пошукове дослідження, відкриття визначних особистостей родоводу Юрія Тарасовича Вербицького, Героя Небесної Сотні, Героя України. Дослідження історичного коріння родини Вербицьких, їхня громадянська позиція, внесок в історію України в усіх поколіннях, є прикладом для національно-патріотичного виховання молоді.

Акцентами методичних завдань семінару було: ознайомлення з інноваціями «життя проекту після проекту»; функціональне значення структури аплікаційної форми проекту ГАШ;  розвиток проектів соціальної інклюзії як дитиноцентричної складової НУШ; методична підготовка педагогів за новими освітніми стандартами. 

З педагогами проведено два презентаційних бліц-занять щодо алгоритму розробки віртуального освітнього простору школи (виховний компонент, Зленко І.Ю.), нових форм методичної підготовки виховників (Самборський А.Я.).

Практичний психолог школи Кудько Т.П. провела з педагогами заняття «НУШ: творчі прийоми та методи по роботі з дітьми з особливими освітніми потребами». Учасники семінару отримали методичні рекомендації по алгоритму залучення батьків до ГАШ та соціальній інклюзії. Отже, зроблено ще один крок до розробки нових напрямів районної програми ГАШ: освітнє середовище для всіх, соціальна інклюзія.

 

План семінару:

  1. Організаційно-мотиваційний модуль:

 

9.15-10.00

 

Доїзд до Гнідинської школи

Зустріч та реєстрація учасників семінару. Брейк-кава

Дирекція Гнідинської школи

10.00-10.10

Тема, мета і завдання семінару. Інформаційне повідомлення за темою  

Чигрин Тетяна Володимирівна, методист РМК

  1. Практично-діяльнісний модуль:  

10.15-11.15

 

Про підсумки реалізації творчого проекту Гнідинської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Петра Яцика «Вшануймо Героїв» та соціальна значимість продовження його в нових модулях.  – Доповідь, відеопрезентація

Кудько Ніна Григорівна, директор школи

Прядко Любов Василівна, заступник директора з виховної роботи 

 

 «Життєздатність соціально значимого проекту»:

- «Видатні українці» - презентація проекту «Світ поезії Тараса Шевченка;

- «Школа – осередок сільської громади» - Нові проекти Сошниківської, Кучаківської та Великоолександрівської шкіл

Кияшко Оксана Миколаївна, ЗВР Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Старущенко О.Л., Ламаш І.А., Кухтик О.І.

11.15-11.30

Реалізація соціально значущого проекту «Віртуальний освітній простір Мирненської школи»  

Зленко Ірина Юріївна, ЗВР Мирненської ЗОШ І-ІІІ ступенів

11.30-11.45

Методична підготовка заступника директора з виховної роботи, педагога-організатора та класних керівників. – З досвіду управлінської діяльності

Самборський А.Я., ЗВР Сеньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

11.45-12.45

НУШ: творчі прийоми та методи для дітей з особливими освітніми потребами. – Практичне заняття

Кудько Тетяна Петрівна, практичний психолог Гнідинської школи

12.45-13.00

Підсумки, прийняття рекомендацій щодо розробки нових напрямів районної програми ГАШ (освітнє середовище для всіх, соціальна інклюзія)

  

Учасники семінару, Чигрин Т.В.

  

Рекомендації алгоритму роботи з батьками

Крок 1. Як визначити ступінь залучення батьків до діяльності школи?

Оцінити за характеристиками:

1. Спілкування між сім’єю і школою є постійним, двостороннім та значущим.

2.   знання та уміння відзначені й поціновані.

3. Батьки відіграють активну роль у навчанні дітей.

4. Присутні волонтерство батьків у школі, їх підтримка і допомога.

5. Батьки є рівноправними партнерами у вирішенні питань, які стосуються їхніх дітей.

6. Батьки є замовниками послуг щодо надання якісної освіти для своїх дітей.

  • Рекомендовані форми: опитування (анкета), «круглий стіл» з окремих питань;
  • Труднощі і ризики: стереотипи у баченні місії школи і батьків, надмірна зайнятість як батьків, так і учителів для проведення самооцінювання.

Крок 2. Що можна зробити , щоб удосконалити слабкі сторони у залученні батьків»?

Алгоритм:

реальний стан справ – як має бути? – чому не так і що треба зробити? – що залежить від нас? – що не залежить від нас? - сформувати чи скорегувати плани роботи школи для вирішення проблеми слабкої сторони.

Крок 3. Як використати ті сильні сторони, які має школа?

Відкриття «сильних» сторін – шлях до успішної школи. Що це означає:

1. гідно позиціонувати себе серед інших шкіл – тобто скористатися принципом маркетингу та фандрейзингу;

2. витримувати конкуренцію з іншими ЗНЗ;

3. мати «своїх» учнів, тобто утримувати свій сегмент у сфері освітніх послуг;

4. зміцнювати довіру в громаді;

5. ділитися досвідом з іншими і, таким чином, професійно розвиватися.

Крок 4. Як поширювати результати?

- серед батьків і громади, напр. під час щорічного звіту директора школи (зросте повага до школи);

- серед педагогічної громадськості району (щоб показати, що школа чогось варта);

- у місцевих ЗМІ (щоб були поінформовані у процесі шкільного життя);

- серед управлінських органів та влади (для створення відповідного реноме);

- у широких професійних освітніх спільнотах – виданнях, конференціях, інтернет-мережах (участь у глобальному інтеграційному процесі).

 

Переглядів: 525 | Додав: Vik | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Захищай свої права

Сайт існує

сайт СР

громади

Педпреса

Сайти

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

©Усі права захищено.Прохання при копіюванні матеріалів робити посилання на www.metodbr.at.ua