Управління гуманітарного розвитку
Методичний кабінет   


Четвер, 28.03.2024, 14:33
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Пошук

Віртуальнийкабінет
Віртуальний кабінет виховної роботи

Новини Освіта.UA

Нова школа

Всеосвіта
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Головна » 2017 » Жовтень » 26 » Семінар-практикум для заступників директорів із навчально-виховної роботи Бориспільського і Баришівського районів «Нова українська школа: пр
18:47
Семінар-практикум для заступників директорів із навчально-виховної роботи Бориспільського і Баришівського районів «Нова українська школа: пр

Семінар-практикум для заступників директорів із навчально-виховної роботи Бориспільського і Баришівського районів «Нова українська школа: простір освітніх можливостей»

Переваги і недоліки нації сягають корінням в школу, і ключі від благополуччя знаходяться у вчителів.
Рухолла Мусаві Хомейні (іранський релігійний і державний діяч)

   26 жовтня у Кучаківській ЗОШ І-ІІІ ступенів імені гетьмана Івана Сулими відбувся семінар-практикум для заступників директорів із навчально-виховної роботи Бориспільського і Баришівського районів «Нова українська школа: простір освітніх можливостей». На семінар були запрошені методисти Бориспільського РМК Смотрін В.О., Чигрин Т.В., завідувачі РМК Кравцов В.І., Загорулько О.В. Модератор заходу заступник директора з навчально-виховної роботи Кучаківської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені гетьмана Івана Сулими Тичина Л.П. запропонувала обговорити питання, які викликали найбільше дискусій у суспільстві щодо реалізації Концепції Нової української школи.
Формою роботи семінару став метод, що розвиває аналітичне мислення, кейс-стаді.
   На занятті учасники семінару зупинилися на чотирьох із дев’яти базових компонентах нової школи. Особлива увага була приділена педагогіці партнерства, зокрема учасники семінару попрацювали над особливостями створення індивідуального маршруту навчання учня.
   Педагоги попрацювали над сучасними методами оцінювання, був розглянутий такий метод як портфоліо.
Лілія Гриневич під час інтерв’ю 27 липня 2017 року зазначила: «Я думаю, що найбільшим викликом для нас є перепідготовка вчителів. Адже будь-які вкладені ресурси в освітнє середовище, новий зміст - це все не буде належним чином працювати, якщо вчителі не донесуть це до кожної дитини. Тому, навчання вчителів новим методикам викладання, розуміння і підтримка вчителями ідей нової української школи, є найголовнішим викликом». Заступники з навчально-виховної роботи попрацювали над питанням підвищення фахової майстерності учителів та курсової перепідготовки за Новим законом «Про освіту».
   Використовуючи метод кластера, учасники семінару розглянули питання створення та функціонування опорних шкіл – від процедури створення органом управління освітою до прав та обов’язків учасників навчального процесу.
   Заступники написали лист, у якому перерахували , що мають намір зробити (впровадити, провести, змінити) у школі для реалізації Концепції Нової української школи та Закону України «Про Освіту».
   Були проведені майстер-класи учителями Кучаківської ЗОШ Комащенко О.В. та Колесник І.О., які поділились досвідом формування ключових компетентностей учнів на уроках у початкових класах та заняттях з історії.
   А в заключному блоці семінару молоді учителі школи проілюстрували історію розвитку учительства із найдавніших часів до сьогодення та зробили замальовку, якими хочуть бачити сучасних педагогів учні.
   По завершенню були підведені підсумки роботи та вироблені рекомендації.

Переглядів: 655 | Додав: Vik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Захищай свої права

Сайт існує

сайт СР

громади

Педпреса

Сайти

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

©Усі права захищено.Прохання при копіюванні матеріалів робити посилання на www.metodbr.at.ua