Управлінська та методична компетентність організації виховної роботи в школі
На практичному занятті заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів, яке провели методист РМК Чигрин Т.В., ЗВР: голова РМО Костенко Н.В. та Ламаш І.А., у ході групової дискусії дотично опрацьовано Закон України «Про освіту» та Концепцію «Нова українська школа». В контексті ст. 28, 70 Закону педагоги ознайомилися з практикою аналізу громадського самооцінювання шкільних проектів (за міжнародними стандартами якості ГАШ) Кучаківської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені гетьмана Івана Сулими та алгоритмом дій на 2018 рік. На часі змін методологія освітнього процесу та, зокрема, виховних технологій, спрямованих на «розвиток, виховання і соціалізацію особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадської активності». Костенко Н.В. провела міні-тренінг про сучасні методичні підходи у здійсненні позаурочної виховної роботи. ЗВР отримали інформаційний методкомплект для використання у роботі.
План заняття
№ п/п
|
Питання
|
Відповідальний
|
1.
|
Про Закон України «Про освіту» та Концепція «Нова українська школа»: нормативно-правове забезпечення школи
|
Ознайомлення з документами
|
Чигрин Т.В., методист РМК
|
2.
|
Про компетентісний підхід в організації виховної роботи
|
Глосарій та поняття
|
Чигрин Т.В.
|
3.
|
Про державно-громадське управління школи: стандарти та параметри оцінювання діяльності та очікувальні результати
|
З досвіду самооцінювання проектів ГАШ
|
Ламаш І.А., ЗВР Кучаківської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені гетьмана Івана Сулими
|
4.
|
Про сучасні методичні підходи у здійсненні виховної роботи з учнями
|
Презентація методів роботи
|
Костенко Н.В., ЗВР Вишенської ЗОШ І-ІІІ ступенів, голова РМО
|
5.
|
Про проведення огляду-конкурсу кабінетів виховної роботи
|
Обговорення положення
|
Чигрин Т.В.
|
МЕТОДИ ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КОМПЛЕКСНІЙ ВИХОВНІЙ СИСТЕМІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (презентація)
|