Упровадження ідей Василя Сухомлинського в педагогічну теорію і практику нової освітньої доби
Було проведено педагогічні читання «Упровадження ідей Василя Сухомлинського в педагогічну теорію і практику нової освітньої доби» з нагоди 100-річчя від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського (1918-1970), українського педагога, члена-кореспондента АПН РРФСР і АПН СРСР, заслуженого вчителя України, Героя Соціалістичної Праці, директора Павлиської середньої школи Кіровоградської області.
У педагогічних читаннях взяли участь вчителі початкових класів району. У виступах педагогів розкрито питання гуманізму, яким наповнена педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського. Як стверджував відомий новатор у праці «Серце віддаю дітям», в основі діяльності педагога має бути здоров’я школярів, їхні успіхи в навчанні, «увага до кожної індивідуальності, піклування про кожного вихованця, чуйне, вдумливе ставлення до позитивних рис і недоліків кожної дитини і глибока віра в дитину».
Особливо актуальними нині є ідеї В.О.Сухомлинського про вдосконалення освітнього процесу в початковій школі, де триває перехід на нову структуру і зміст навчання відповідно до Концепції Нової української школи.
Учасники педагогічних читань услід за В.О.Сухомлинський наголошували, що «справжня школа, – це царство діяльності думки», а школяр – не пасивний об’єкт навчання і виховання, а активна творча сила, «активний учасник процесу оволодіння знаннями». Методист Л.М.Бриль |