Районний методичний кабінет
ОСВІТА БОРИСПІЛЬЩИНИ   


Середа, 14.11.2018, 19:28
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Пошук

Новини Освіта.UA

Нова школа

Головна » 2018 » Жовтень » 31 » Вчителі хімії відвідали лабораторний комплекс Національного центру "Мала академія наук України".
09:18
Вчителі хімії відвідали лабораторний комплекс Національного центру "Мала академія наук України".

Навчаються  вчителі  хімії

    Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, інженери, професіонали в галузі високих технологій і т.д. У віддаленому майбутньому з'являться професії, про які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов'язані з технологією і високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо будуть затребувані фахівці  біохімічних  та  нанотехнологій.

   Переорієнтація освіти на таку, що відповідає запитам майбутнього, ґрунтується на міжпредметних знаннях та вміннях, передбачає застосування компетентностей у високотехнологічному, швидкозмінному та полікультурному суспільстві є головним вектором цілого ряду освітніх систем.

На думку спеціалістів, зазначені цілі реалізуються шляхом впровадження так званої   STEAM-освіти, яка передбачає вивчення наук (Science) та технологій (Technology) шляхом застосування технічної творчості та інжинірінгу (Engineering), в основі яких лежать математичні розрахунки, моделювання (Mathematics) та інтегроване використання різноманітних інструментів та засобів інших наук (All).

В системі загальної середньої освіти виокремлюються 3 етапи реалізації напряму STEM через певну інтеграцію традиційних навчальних предметів і курсів математики, фізики, хімії, біології, географії, астрономії, технології на кожному з етапів навчання.

1. Початкова школа. Основне завдання – стимулювання допитливості і підтримка інтересу до навчання і пошуку знань, мотивація до самостійних досліджень, створення простих приладів, конструкцій тощо. Шляхом проведення навчальних екскурсів, днів науки, творчості, винахідництва, впровадження проектного навчання, має здійснюватися формування навичок дослідницької діяльності, закладення основ обізнаності зі STEM-галузями і професіями; стимулювання інтересу учнів до подальшого опанування курсів, пов’язаних зі STEM.

 2. Середня школа. Основне завдання – викликати у дитини стійку цікавість до природничо-математичних наук, дати сукупність практично важливих знань, необхідних для подальшого життя людини у техносфері, глибокого розуміння екології і природи в цілому. Залучення до дослідництва, винахідництва, проведення інтегрованих уроків, тематичних тижнів, навчальних практик, реалізація міждисциплінарних проектів, участь у спеціалізованих STEM в освіті гуртках, конкурсах, фестивалях, що дозволить збільшити відсоток тих, хто стане талановитим ученим, дослідником. Збільшується поінформованість учнів зі STEM-предметів і професій, а також академічних вимог у STEM-областях і професіях.

 3. Старша школа. Основне завдання – сприяння свідомому вибору подальшої освіти STEM профілю, поглиблена підготовка з груп предметів STEM (профільне навчання), освоєння наукової методології. STEM-освіта базується на використанні засобів та обладнання, що пов'язані з технічним моделюванням, енергетикою і електротехнікою, інформатикою, обчислювальною технікою і мультимедійними технологіями, науковими дослідженнями в області енергозберігаючих технологій, автоматикою, телемеханікою, робототехнікою і інтелектуальними системами, радіотехнікою і радіоелектронікою, авіацією, космонавтикою і аерокосмічною технікою тощо.

29 жовтня 2018 року  вчителі  хімії  Бориспільського  району  взяли участь  у семінарі «Розвиток інтелекту, формування експериментальних  компетенцій та пізнавальної  активності  учнів на уроках хімії».  Семінар  відбувся на базі  лабораторії  «ЕХ-lab»  Малої  академії  наук.  В  лабораторії  перед учасниками  семінару  виступила  заступник директора  з навчально-виховної роботи  Пещеріна Тетяна Вікторівна, яка  ознайомила присутніх  із  завданнями  які  виконує  лабораторія, технічними можливостями,  експериментально-дослідницькими курсами  з хімії, біології, математики,  ІТ-технологій, які  впроваджені в  освітньому  процесі «ЕХ-lab». Учасники семінару  відвідали новітню  хімлабораторію  створену на базі  «МАНлаб» .

Другою  частиною  семінару  була  участь вчителів  у  навчальному  тренінгу  «Організація навчально-дослідницької  роботи учнів з використанням  наукового та  інженерного  підходів».  У ході  тренінгу   наукові співробітники відділу  творення  технічних  систем знань МАН  кандидат  біологічних  наук  Білик  Жанна Іванівна та наук. співробітник Шаповалов  Євген  Борисович  ознайомили  вчителів із сучасними  аспектами  STEM-освіти  хімічного  спрямування.  У ході роботи  вчителі  на  власному  досвіді випробували  STEM- методи навчання,   одночасно  відчули себе і  мікробіологами  і  хіміками,  інженерами – технологами  і  проектантами, а загалом учнями. Після  закінчення  тренінгу  всі  учасники  отримали  сертифікати,  а саме головне  нові  знання з організації  навчання учнів,  створення  атмосфери  зацікавленості  у  вивченні  хімії,  підвищення  пізнавальної  активності  учнів  і  масу  позитивних  емоцій від побаченого і  почутого.   Участь  вчителів хімії  у  семінарі  і  тренінгу став ще одним кроком  до реформування  сучасної  школи,  запровадження  в  освітній  процес  інноваційних  технологій. 

 

Переглядів: 69 | Додав: Vik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Захищай свої права

Сайт існує

Інтеграція

200-річчя кобзаря

Педпреса

Сайти ЗНЗ, ДНЗ

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

©Усі права захищено.Прохання при копіюванні матеріалів робити посилання на www.metodbr.at.ua