Навчальні тренінги для вчителів початкової, основної та старшої школи із впровадження інтерактивного навчання, педагогіки партнерства і розвитку критичного мислення учнів
Відділ управління закладами освіти КОІПОПК
Шановні колеги!
Повідомляємо, експерти ГО «Вчителі за демократію і партнерство» й Освітня платформа «Критичне мислення» розробили інноваційні методичні посібники для вчителів початкової, основної та старшої школи із впровадження інтерактивного навчання, педагогіки партнерства і розвитку критичного мислення учнів, а також тренінгові модулі професійного розвитку вчителів з опанування відповідних методик.
Календар проведення тренінгів:
13 квітня для вчителів початкової школи тренінг “Використання проблемних запитань і графічних організаторів на уроках у початковій школі” (модуль 3).
У програмі практичного тренінгу: моделювання (підготовка й проведення) фрагментів уроків з новими та вже відомими методами розвитку критичного мислення учнів; опанування покрокової методики застосування графічних організаторів при вивченні різних предметів; робота на уроках із проблемними запитаннями; методи розвитку критичного мислення учнів у підсумковій частині уроку.
20 квітня для учителів історії старшої школи новий тренінг від Олени Пометун «Запитання та стратегії розвитку критичного мислення на уроці історії в старшій школі» (модуль 1-й).
У програмі практичного тренінгу: що таке критичне мислення та як цього навчають на уроках історії; моделювання уроку, обговорення структури та методики уроку; запитування на уроці історії: методика формулювання запитань, закриті і відкриті запитання, постановка запитань за рівнями Блума; організація роботи учнів з текстами джерел.
04 травня для всіх категорій учителів “Корисна субота” – практичні майстер-класи від експерток Платформи “Критичне мислення”: “Як починати урок цікаво та ефективно” – як “включити” учнів у роботу? як зацікавити, мотивувати та залучити до діяльності? як провести актуалізацію коротко й ефективно? “Запитання на уроці: як, навіщо і до кого” – як часто ви запитуєте учнів на уроці? про що і навіщо ви їх запитуєте? чи задоволені ви результатами цих опитувань? як часто на уроці запитують учні? “Оцінка VS самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку?” – чому шкільне навчання часто зовсім не працює на розвиток учнів, а навпаки – виснажує та демотивує? чому навичка самооцінювання так важлива для сучасної людини? вчитель – людина, яка контролює, чи спеціаліст з розвитку?
Учасники/ці отримають іменні сертифікати, що засвідчують участь у педагогічній майстерні «Розвиток критичного мислення на сучасному уроці» (5 годин навчання). Майстер-класи проходитимуть з 10:00 до 15:00 з перервами по 15 хвилин на каву-чай з тістечками після кожного майстер-класу.
18 травня для всіх категорій учителів новий практичний тренінг з розвитку критичного мислення “Мистецтво ставити запитання на уроці” від Олени Пометун. У програмі практичного тренінгу: Як поставити коректні й ефективні запитання на уроці? Скільки на це потрібно виділити часу? Як працювати зі спірними запитаннями? Які запитання мають ставити учні та як їх цього навчати? Опрацювання від А до Я методики різних типів запитань: відкриті, закриті, спірні, за рівнями мислення таксономії Блума.
На відміну від онлайн-навчання, учителі отримають реальний досвід та навички роботи, що вже завтра застосують зі своїми учнями. Учасниці/ки побувають у ролі як учителів, так й учнів, щоб краще зрозуміти методику зсередини. Додатково на допомогу вчителям будуть посібники Платформи. Усі учасниці/ки отримують іменні сертифікати професійного розвитку з вказаними 8 годин навчання. |