Управління гуманітарного розвитку
Методичний кабінет   


Вівторок, 19.03.2024, 13:34
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Пошук

Віртуальнийкабінет
Віртуальний кабінет виховної роботи

Новини Освіта.UA

Нова школа

Всеосвіта
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Адреси передового педагогічного досвіду

Долобан О.О. Ревнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель світової літератури.  

Асоціативний аналіз художнього тексту на уроках світової літератури як один із засобів формування творчої особистості: методичний посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015.- 58с.

Ільницька О.П. Щасливський НВК, вчитель світової літератури.

Дидактичні ігри на уроках світової літератури в 6 класі : методичний посібник / О. П. Ільницька. – Щасливе, 2015. – 75 с.

Ільченко Л.В. Вороньківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель світової літератури.

Інтерактивні форми роботи на уроках світової літератури в 6 класі при вивченні теоретичних понять: методичний посібник / Л.В. Ільченко. – Вороньків, 2015. – 27с.

Костенко Н.В. Вишенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель світової літератури.

Випереджальні завдання як основний засіб реалізації особистісно-орієнтованого підходу у викладанні світової літератури: методичний посібник / Н.В.Костенко. – Вишеньки, 2015. – 64 с.

Галатенко Світлана Анатоліївна    
     Програма гуртка "Еврика!”/ секція МАН "Зарубіжна література”

     Вчитель російської мови та зарубіжної літератури Ревнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист
     Вчитель працює над проблемою "Забезпечення розвитку наукового мислення і формування наукового світогляду, індивідуальних здібностей учнів засобами літератури”. Вирішення проблеми здійснює на уроках літератури та під час занять гуртка "Еврика”. Залучення учнівської молоді до пошукової та експериментальної роботи, формування науково-дослідницької культури юних науковців є головною метою діяльності гуртка "Еврика”.
     Пропонована програма розрахована на 4 роки.  У ній задіяний цілий комплекс навчальних дисциплін, необхідних для успішної підготовки, написання, захисту наукової роботи МАН: основи науково-дослідницької роботи, основи базових дисциплін (література), бібліотечно-бібліографічна підготовка, психологія спілкування, ділове мовлення, риторика, етика. 
     Актуальність програми пов’язана із змінами курсу системи освіти, зростанням вимог до наукової підготовки учнів, які вступають до ВНЗ, попитом суспільства. Це спроба перетворення одноразових заходів у цілісну систему діяльності гуртка щодо пошуку, розвитку наукової творчості і підтримки талановитої молоді, яка прагне до науки.
     До збірки наукових робіт учнів із зарубіжної, російської літератури та мистецтвознавства вміщено авторські наукові роботи на допомогу вчителям літератури, керівникам гуртків, учням.
   

Микитюк Олена Олександрівна
     Методична система розвитку творчої навчальної діяльності учнів у процесі літературної освіти

     Вчитель зарубіжної літератури   Щасливського НВК, спеціаліст вищої категорії, заступник директора з виховної роботи (атестується на присвоєння педагогічного звання "старший учитель”)
     Висвітлено систему роботи щодо впровадження різних форм нетрадиційних занять шляхом пробудження у дітей творчої активності, навичок дослідницької роботи. Запропоновано ефективні прийоми використання ІКТ у навчальному процесі, методичну систему розвитку творчої навчальної діяльності учнів у процесі літературної освіти. Використані вчителем форми і методи роботи допоможуть уникнути шаблонності, зроблять вивчення літератури цікавим, різноманітним і захоплюючим. Розкрито психолого-педагогічні фактори оптимального самозростання дітей в умовах навчально-виховного процесу. Готуючись до уроків, вчитель-словесник знайде в розробках цікавий матеріал для викладання літератури як мистецтва слова.
     Робота може використовуватись вчителями зарубіжної літератури та керівниками гуртків для оптимізації творчості учнів та дослідницької діяльності учнів в МАНі.
    
Волошина Тетяна Володимирівна
Любарецька ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель зарубіжної літератури
     Шляхом зіставлень… Метод компаративного аналізу на уроках зарубіжної літератури: Посібник
     Очікуванням сучасного уроку є вироблення умінь оперувати набутими знаннями. Навчити учня міркувати (зіставляти, робити самостійні висновки, узагальнювати) - один з плюсів компаративного аналізу. В посібнику теоретично обґрунтовується  необхідність застосування даного методу, розроблено методичні рекомендації, практичні поради, зразки різних форм роботи, сценарії уроків.
     Для вчителів-словесників, студентів-філологів

Тичина Людмила Павлівна
Кіровська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель зарубіжної літератури
     Вивчення біографії письменника на уроках зарубіжної літератури: Посібник
     Методичні рекомендації та практичні поради щодо вивчення біографії письменників на уроках зарубіжної літератури в середніх і старших класах. Викладено завдання та принципи життєпису письменників, вказано джерела вивчення біографії. Наведено приклади нестандартних уроків. Вміщено роздатковий матеріал, індивідуальні картки. Подані завдання для самостійного опрацювання.
     Адресовано вчителям зарубіжної і української літератури
    
Тригуб Ірина Анатоліївна
Щасливський НВК, вчитель російської мови та зарубіжної літератури, вчитель-методист
     Тестові форми контролю результатів навчальних досягнень на заняттях із зарубіжної літератури: Посібник
     Досліджуючи цю тему, вчитель розглядає не лише питання вдосконалення методики контролю засвоєння знань, репродуктивного їх відтворення, а й проблему розвитку творчості, аналітичної пізнавальної діяльності. Розкривається питання практичної та дидактичної значимості тестування, його контрольна та коригуюча функції. Висвітлюється методика тестового контролю, спосіб класифікації тестових завдань, їх призначення і застосування.
     Наведене в роботі бачення методики тестового випробування не є наслідком відстороненого від досвіду теоретизування. Воно грунтується на аналізі успіхів та помилок практики застосування тестування в навчальних закладах.
     У представлених матеріалах тестові завдання різних ступенів складності для математичного оцінювання навчальних досягнень учнів із зарубіжної літератури в 6-8 класах. Кожний блок завдань включає робочі тематичні оцінювання і контрольне тестування (2 варіанти). Усі матеріали дібрано відповідно до чинної програми МОН України.
     Матеріали схвалено до використання в навчально-виховному процесі відповідними листами Міністерства освіти і науки України. Вони можуть стати в нагоді учителям зарубіжної літератури, учням, студентам педагогічних навчальних закладів. 
    
    

Форма входу

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Захищай свої права

Сайт існує

сайт СР

громади

Педпреса

Сайти

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0

©Усі права захищено.Прохання при копіюванні матеріалів робити посилання на www.metodbr.at.ua