16 квітня 2014 року на базі Вишенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільської районної державної адміністрації відбувся семінар-практикум для методистів районних (міських) методичних кабінетів, центрів, науково-методичних центрів, які координують роботу з обдарованими дітьми на тему «Особливості організації роботи з обдарованими дітьми в умовах сільського регіону». Захід проведено співробітниками кабінету роботи з обдарованими дітьми Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів та методичним кабінетом відділу освіти Бориспільської районної державної адміністрації.
Кількість учасників – 74 особи.
Вела обласний семінар-практикум Пірогова Світлана Володимирівна, завідувач кабінету роботи з обдарованими дітьми Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.
У ході семінару були розглянуті такі питання:
- аналіз результативності участі учнів Київської області у Всеукраїнських учнівських олімпіадах у 2013/2014 навчальному році;
- система роботи з обдарованими дітьми Бориспільщини в умовах сільського регіону на рівні відділу освіти, методичного кабінету, загальноосвітнього навчального закладу, окремого вчителя;
- особливості психологічного супроводу обдарованих дітей в умовах сільської місцевості.
У семінарі-практикумі взяли участь:
|
Неруш Микола Васильович, начальник відділу освіти Бориспільської районної державної адміністрації, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України
|
|
Кравцов Віктор Іванович, завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Бориспільської районної державної адміністрації
|
|
Гурська Лілія Володимирівна, директор Вишенської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів Бориспільської районної державної адміністрації
|
|
Тригуб Ірина Анатоліївна, заступник директора з науково-методичної роботи Щасливського навчально-виховного комплексу Бориспільської районної державної адміністрації;
|
|
Смотрін Володимир Олександрович, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби відділу освіти Бориспільської районної державної адміністрації |
|
Бриль Людмила Миколаївна, методист районного методичного кабінету, кандидат історичних наук |
Для учасників семінару найкращі педагогічні працівники Вишенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів провели 4 майстер-класи:
- «Використання можливостей музейної педагогіки у процесі підготовки учнівських науково-дослідницьких робіт МАН», Лазаренко Любов Іванівна, вчитель історії, старший вчитель;
- «Реалізація діяльнісного підходу у процесі підготовки учнів до Всеукраїнських предметних олімпіад з фізики», Убога Алла Петрівна,вчитель фізики, лауреат обласного конкурсу «Учитель року – 2013»;
- «Вплив інноваційних процесів на динаміку творчих досягнень учнів з фізичної культури та спорту», Нечипоренко Оксана Леонідівна,вчитель фізичної культури, лауреат обласного конкурсу «Учитель року – 2011»;
- «Стилізація природних форм на заняттях гуртка з образотворчого мистецтва як один із засобів розвитку творчих здібностей учнів»,Пилипчук Оксана Іванівна, вчитель образотворчого мистецтва і художньої культури.
З метою підвищення якості організації, змісту та результативності роботи з обдарованими дітьми учасникам семінару рекомендовано:
- узагальнити передовий педагогічний досвід найкращих педагогів області щодо роботи з обдарованим дітьми, розробити методичні рекомендації та подати їх до друку до інформаційно-методичного збірника департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів;
- на засіданнях районних, міських професійних об’єднань педагогічних працівників: проаналізувати результативність виступу команди району (міста) на інтелектуальних змаганнях різного рівня у 2013/2014 навчальному році; розробити план заходів з даного напряму у наступному навчальному році;
- поновити банк даних обдарованих та талановитих дітей – переможців Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів, інших творчих конкурсів та вчителів, які їх підготували;
- вивчити питання щодо можливості створення або розширення системи міжшкільних факультативів та консультативних пунктів для обдарованих дітей із залученням кращих педагогічних працівників району (міста) для більш якісної підготовки їх до участі у творчих та інтелектуальних змаганнях;
- організувати роботу шкіл передового педагогічного досвіду, майстер-класів, творчих груп учителів, які мають результативну систему роботи зі здібними дітьми;
- висвітлювати та популяризувати інформацію про участь школярів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт, турнірах, інших творчих конкурсах, активно пропагувати педагогічний досвід їхніх наставників на рівні району, міста, загальноосвітнього навчального закладу та у регіональних засобах масової інформації.
|