Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету відділу освіти 12.04.2016 відбувся районний семінар—круглий стіл вчителів фізики та математики Бориспільського району «Створення умов для розвитку інтелектуальних здібностей учнів у процесі вивчення фізики та математики у профільній школі» на базі Щасливського НВК.
Фойє школи було перетворено у міні-музеї, де можна було побачити конфігурації знайомих сузір’їв, макет космічного корабля, модель Сонячної системи, ознайомитись з біографіями українських космонавтів. Ця експозиція була створена вчителями та учнями школи та надавала присутнім космічного настрою.
Директор школи Йовбак Юрій Юрійович ознайомив з особливостями роботи закладу та планом семінару. Гостями семінару були відвідані уроки з математики у 5 класі, вчитель Бондаренко Інна Миколаївна , фізики у 10-А класі, вчитель Торбін Надія Володимирівна.
Із досвідом роботи навчальних закладів району обмінялись колеги під час круглого столу за участю доктора фізико-математичних наук, професора, проректора із наукової роботи Національного педагогічного університету імені. М.П.Драгоманова Торбіна Григорія Мирославовича та доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедрою теорії і методики вивчення фізики Національного педагогічного університету імені. М.П.Драгоманова Сиротюка Володимира Дмитровича.
На цьому семінарі колишньому вчителю Щасливського НВК , а нині доктору фізико-математичних наук, професору, проректору із наукової роботи Національного педагогічного університету імені. М.П.Драгоманова Торбіну Григорію Мирославовичу була вручена найвища педагогічна нагорода Бориспільщини — премія «Гетьмана України Івана Сулеми» за значний внесок в розвиток освітньої галузі Бориспільщини, за підготовку багатьох переможців олімпіад та конкурсів МАН за час роботи у Щасливській школі і за постійну підтримку освітян та дітей.
Учасники семінару ознайомилися із поновленими кабінетами та музейними кімнатами Щасливського НВК. Після обговорення проведених заходів були прийняті наступні рекомендації семінару:
- вчителям математики:
- розкривати учням роль та можливості математики у пізнанні реальних процесів і явищ дійсності;
- забезпечувати усвідомлення математики як універсальної мови природничих наук та складової загальної людської культури;
- розвивати логічне, критичне і творче мислення учнів, здатність формулювати і висловлювати свої судження;
- забезпечувати оволодіння учнями математичною мовою, розуміння ними математичною мовою, розуміння ними математичної символіки, математичних формул і моделей;
- формувати здатність логічно обґрунтовувати математичні твердження, застосовувати математичні методи у процесі розв’язування навчальних і практичних задач, використовувати математичні знання і вміння під час вивчення інших навчальних предметів;
- розвивати вміння працювати з підручником, опрацьовувати математичні тексти, шукати, критично оцінювати і використовувати додаткову навчальну інформацію;
- формувати здатність оцінювати правильність і раціональність розв’язання математичних задач, обґрунтовувати твердження , розпізнавати логічно некоректні міркування, приймати рішення в умовах неповної, надлишкової, точної та ймовірнісної інформації.
- вчителям фізики:
- навчальний процес спрямовувати на усвідомлення учнями основ фізичної науки, засвоєння ними основних фізичних понять і законів, науково світогляду й стилю мислення;
- сприяти розвитку здатність учнів пояснювати природні явища й процеси;
- застосовувати здобуті знання під час розв’язання фізичних задач;
- удосконалювати досвід впровадження експериментальної діяльності;
- широко практикувати самостійну роботу учнів із підручниками, посібниками та іншою навчальною й довідковою літературою;
- вивчати та впроваджувати інноваційний досвід роботи вчителів у організації позакласної роботи.
- районному методичному кабінету:
- результати роботи семінару висвітлити на сайті відділу освіти Бориспільської РДА;
- продовжити співпрацю із Національним педагогічним університетом імені М.П.Драгоманова; спланувати проведення науково-методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня вчителів фізики та математики закладів освіти Бориспільщини;
- узагальнити передовий досвід роботи вчителів фізики та математики навчальних закладів району;
- систематизувати розробки кращих уроків та позакласних заходів, матеріали розмістити на сайті відділу освіти та в методичній розробці;
- створити банк програм курсів за вибором та профорієнтаційних курсів.
|