Районний методичний кабінет
ОСВІТА БОРИСПІЛЬЩИНИ   


Вівторок, 16.07.2019, 22:48
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Пошук

Віртуальнийкабінет
Віртуальний кабінет виховної роботи

Новини Освіта.UA

Нова школа

Всеосвіта
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Адреси передового педагогічного досвіду

Українська мова і література

Барабан М. В. Любарецька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури. - навчально-методичний посібник. – Бориспіль, 2015. – 109 с.

Братусь Л.В. Щасливський НВК, вчитель української мови та літератури.

Формування інформаційної компетенції учнів на уроках української мови і літератури на основі використання ІКТ  / Л.В.Братусь. – Бориспіль, 2015. – 63 с.

Ганчарюк Н.І. Головурівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель української мови та літератури.

Дієприкметник. Цикл уроків української мови у 7 класі – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. – 97 с.

Рябус В.А. Великоолександрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель української мови та літератури.

Позакласні заходи як важливий засіб формування творчої     особистості/ В.А. Рябус. –Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. –136с.

Скаржинець Т. Ф. Щасливський НВК, вчитель української мови та літератури.

Упровадження інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури / Т. Ф. Скаржинець. – Щасливе, 2015. – 36 с.

 Шевченко Л.В. Гірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель української мови та літератури.

Компетентнісний підхід на уроках української словесності шляхом використання елементів нових освітніх технологій – Гірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, 2015. – 65 с.

Кияшко Оксана Миколаївна    
     Формування життєвої компетентності на уроках української мови
     Вчитель української мови і літератури Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст першої категорії (атестується на встановлення вищої категорії)
     Опис досвіду роботи з української мови у 6 класі по темі "Прикметник”. Також широко представлено позакласну роботу з предмета: конкурс "Змагання юних словесників”, свято-конкурс "У країні Фразеології”, літературно-фольклорне свято "Українські вечорниці”, літературно-музична композиція "Світлиця Шевченкового заповіту”, усний журнал "Стежками пісень А.Малишка”.

 Косовець Оксана Олексіївна   
     Роль позакласної роботи у розвитку творчих здібностей учнів при вивченні української мови та літератури

     Вчитель української мови і літератури Кийлівського НВО І-ІІ ступенів, спеціаліст першої категорії (атестується на встановлення вищої категорії)
     Класно-урочна система виконує свої важливі функції, надаючи необхідні знання та розвиваючи вміння і навички дитини. Проте все частіше розв'язання найактуальнішого завдання шкільного виховання – виховання гармонійно розвиненої особистості – спонукає до використання можливостей позаурочних форм навчання: факультативів, екскурсій, практикумів, гуртків тощо.
     Учитель пропонує своє бачення ролі позакласної роботи з предмета, що сприяє задоволенню потреб кожної дитини в активній діяльності, у спілкуванні з підлітками, дозволяє розширити світогляд школярів, поглибити їх знання.
     Робота може бути використана вчителями української мови і літератури та класними керівниками у проведенні КТС.

Коломієць Лариса Миколаївна      
     Методичні рекомендації щодо проведення уроків української літератури в умовах особистісно-зорієнтованого навчання

     Вчитель української мови і літератури Іванківського НВО І-ІІІ ступенів, спеціаліст І категорії (атестується на встановлення вищої категорії), заступник директора школи з навчально-виховної роботи
     Вчитель розробила систему уроків української літератури в умовах особистісно зорієнтованого навчання, яке здійснює, враховуючи:
     - діалогічний і товариський стиль спілкування у парах "учень-учень”, "вчитель-учень”;
     - наявність чітко виділених етапів цілепокладання, планування, рефлексії, оцінки;   
     - застосування інтерактивних технологій навчання;
     - високу активність школярів у процесі самонавчання та творчої діяльності;
     - ситуації вибору.
     Поради у формуванні в учнів навичок самоосвіти, синтезу та аналізу знань, впевненості у своїх твердженнях.

Левчук Наталія Миколаївна    
     Формування естетичних смаків на уроках мови та літератури

     Вчитель української мови і літератури Сеньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії, заступник директора з виховної роботи (атестується на присвоєння педагогічного звання "старший учитель”)
     У досвіді роботи розкрито шляхи формування творчої, духовно багатої, вміючої бачити і сприймати красу навколишнього світу особистості засобами літератури, музики, живопису. Представлено розробки уроків української мови та сценарії шкільних свят: "Вечір зустрічі з випускниками школи”, "Шкільний останній вечір”, "Свято першого дзвоника”, які були надруковані у журналах "Позакласний час”, "Все для вчителя”, "Розкажіть онуку”.
     Також любителі поезії можуть ознайомитися з авторськими збірками поезій "Моє щастя, мій біль” та "Між небом і землею”.

 Набок Наталія Дмитрівна    
     Інтерактивні методи навчання на уроках рідної мови та літератури

     Вчитель української мови і літератури Вороньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії, старший учитель
     Посібник включає теоретичні відомості про інтерактивні методи навчання на уроках української мови і літератури, методичні розробки уроків української мови у 6 класі за темою "Прикметник”, план-конспект уроку з української літератури в 11 класі на тему "Популярність творчості Ліни Костенко в нашій країні”, матеріали мовознавчого турніру для учнів 8 класу.
    
 Тюлюкіна Тетяна Григорівна
     Використання методів інтерактивного навчання на уроках української мови і літератури

     Вчитель української мови і літератури Щасливського НВК, спеціаліст вищої категорії, старший учитель
     Вчитель розглядає доцільність та ефективність використання інтерактивних методів під час кооперативного, колективно-групового навчання, ситуативного моделювання та опрацювання дискусійних питань. У додатках представлені розробки уроків із використанням інтерактивних технологій та мультимедійною підтримкою, розробки ряду виховних заходів, орієнтованих на п’ятикласників, добірка схем, кросвордів, таблиць, доцільних для використання на уроках української мови.
     Методичний матеріал буде корисним вчителям, які цікавляться проведенням уроків з елементами тренінгів, мультимедійних презентацій.
    
    
Гурська Лілія Володимирівна
Вишенська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель української мови і літератури
     Методичні рекомендації щодо формування мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови: Атестаційні матеріали
     Сутність досвіду полягає у творчому застосуванні методів, прийомів, форм організації навчальної діяльності з врахуванням індивідуально-психологічних можливостей учнів та їх особистісної реалізації. Актуальність описаних засобів навчання в тому, що вони спрямовані на формування навчальних і життєвих компетентностей в різних видах мовленнєвої діяльності, на створення умов для самореалізації та творчого розвитку школярів.
     Рекомендовано вчителям української мови і літератури

Коваль Надія Петрівна
Ревнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель української мови і літератури
     Українська література 7 клас. Завдання для контрольних робіт. Літературні диктанти та вікторини: Посібник
     Представлено текстовий контроль, що включає завдання трьох рівнів складності, а також літературні диктанти, які є вправами зворотньої дії. Оскільки біографії деяких письменників у підручнику подаються у скороченому вигляді, то такий вид роботи як література вікторина значно поповнить знання учнів.
     Рекомендовано вчителям української мови і літератури

Левчук Наталія Миколаївна
Сеньківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель української мови і літератури, заступник директора з виховної роботи 
     Формування естетичних смаків на уроках української мови та літератури: Досвід роботи
     Подано розробки уроків та сценарії шкільних свят, які побудовані так, щоб учні постійно відчували магічну силу слова. Вдало підібрані тексти, поезія на уроці мови ? це благодатний грунт для вивчення фразеологізмів, поповнення словникового запасу яскравими висловами. Уроки зв’язного мовлення, завдання на творчу уяву, читання власної поезії ? форми і засоби підвищення ефективності навчання і виховання учнів, формування у них естетичних смаків.
     Рекомендовано для вчителів-словесників, організаторам позакласної роботи

Лупан Наталія Миколаївна
Мирненська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель української мови і літератури
     Літературні вікторини на уроках української літератури в 11 класі як засіб формування навичок вдумливого читання в учнів старших класів: Посібник
     Літературні вікторини за сторінками життя 21 письменника, творчість яких вивчається на уроках української літератури в 11 класі. Застосування ігрових методів навчання розвиває творчий потенціал учнів, сприяє відкриттю неповторного „Я" кожної дитини, створює умови для її самореалізації у процесі спілкування з учителем, учнями, книгою. Вікторини можуть використовуватись як на уроках, так і під час підготовки до літературних конкурсів, олімпіад та зовнішнього незалежного оцінювання.
     Рекомендовано вчителям-словесникам, учням  
    
Малишевська Наталія Василівна
Рогозівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель української мови і літератури, керівник гуртків „Живе слово" та „Основи журналістики"
     Відродження традицій українського красномовства: Посібник
     У добірку матеріалів входить доповідь „Етика спілкування", система уроків із практичної риторики та додатки, що складаються як зі зразків учнівських публічних виступів та авторських робіт, так і з розробок занять позакласних заходів, які розвивають навички красномовства, виховують естетичні смаки, культуру мовлення і спілкування учнів, навчають як монологічному виступу перед аудиторією, так і грамотному веденню діалогу, дискусії.
     Матеріали розраховані для вчителів та керівників гуртків гуманітарного спрямування, в яких задіяні учні середньої та старшої школи 

Нагорська Лариса Анатоліївна
Гірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель української мови і літератури
     Використання інтерактивних форм організації інтелектуально-пізнавальної діяльності учнів при вивченні української літератури: Досвід роботи
Теоретичне та практичне обґрунтування потреби дитини в активному навчанні. Автор припускає, що найефективнішим варіантом у вивченні літератури є інноваційне навчання. Такий підхід забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань з літератури, активне функціонування інтелектуальних і вольових сфер, дає відчуття потреби у самоосвіті, формує стійкий інтерес до предмета, сприяє розвитку творчої особистості. У практичній частині вміщено розробки циклів уроків „Історичне минуле нашого народу" (4 уроки) та „Світ фантазії, мудрості" (3 уроки) для учнів 5 класу; два уроки вивчення життя і творчості В.Шевчука; розробка уроку-дослідження „Щастя ? не слава, не гроші ? все це минає…" (за творами І.Котляревського „Наталка Полтавка", І.Франка „Украдене щастя") для учнів 9, 10 класів, а також захист творчих проектів (літературних газет) на підсумковому уроці „Літературний процес початку ХХ століття (1900-1930 р.р.): Микола Хвильовий, Остап Вишня, Василь Барка, Юрій Яновський" для учнів 11 класу

Оберемок Раїса Володимирівна
Іванківське НВО, вчитель української мови і літератури
     Технологія підготовки та проведення уроків літератури рідного краю
     Методичні поради та фактичний матеріал для проведення уроків літератури рідного краю, використання творів письменників та поетів-земляків, матеріали краєзнавчих досліджень становлення художнього слова на Бориспільщині.
     Посібник призначений для вчителів української мови і літератури

Фісоченко Тетяна Миколаївна
Щасливський НВК, вчитель української мови і літератури
     Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення української мови та літератури: Посібник
     Атестаційні матеріали, які є своєрідним узагальненням творчого досвіду вчителя-практика і можуть бути використані вчителями-словесниками під час підготовки до уроків. Подані розробки навчальних занять з української мови та літератури з використанням ігрових елементів, інтерактивних та мультимедійних техногогій.
     Матеріали стануть у нагоді всім, хто шукає шляхи активізації пізнавальної діяльності дітей на уроках.


 

 

Форма входу

Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Захищай свої права

Сайт існує

Інтеграція

200-річчя кобзаря

Педпреса

Сайти ЗНЗ, ДНЗ

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

©Усі права захищено.Прохання при копіюванні матеріалів робити посилання на www.metodbr.at.ua