Управління гуманітарного розвитку
Методичний кабінет   


Четвер, 21.11.2024, 08:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Пошук

Віртуальнийкабінет
Віртуальний кабінет виховної роботи

Новини Освіта.UA

Нова школа

Всеосвіта
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Адреси передового педагогічного досвіду


Остапець Володимир Степанович
Щасливський НВК, вчитель математики і інформатики
     Комп’ютерне моделювання. Основи алгоритмізації та програмування: Посібник
     Представлено курс основ інформатики за діючою програмою в умовах обмеженої кількості відведених навчальних годин. Перша частина забезпечує методичне обґрунтування експрес-курсу, згідно введених оригінальних ідей. Друга частина містить 12 тем-уроків експрес-курсу з прикладами, запитаннями та завданнями. Третя частина ? це практикум, що складається з 6 практичних робіт на застосування програмування. Остання частина ? збірник задач підвищеної складності із програмування із вказівками по математичній постановці та опису алгоритмів, які пропонувались на ІІІ і ІУ етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у Київській області.
     Посібник буде корисним вчителям інформатики та учням старших класів, які цікавляться програмуванням 
 

Остапець В.С. Проблеми шкільної інформатики : методичний посібник / В.С. Остапець. – Щасливе, 2014. – 163 с.

у своєї специфіки предмет шкільної інформатики протягом усього часу з моменту введення в навчальні плани постійно перебуває в процесі оновлень та змін. Але особливо концептуальні, практичні та методичні зміни в шкільній інформатиці відчутні тепер, коли стрімко модернізується комп¢ютерна техніка, з¢являються зовсім нові технології опрацювання інформації, стає доступним Інтернет, життя вимагає перенесення базового курсу інформатики із старших класів у середні і навіть початкові. В цих умовах учителі інформатики стикаються зі значними труднощами у викладанні предмету. Тому надзвичайно актуально стоять питання виявлення проблем сучасної шкільної інформатики та пошуків шляхів їх подолання.

Методичний посібник присвячений вивченню проблемних питань викладання інформатики у школі та пошукам шляхів їх подолання. Розпочато цю роботу ще в 2007-2010 роках, коли працювала обласна школа передового педагогічного досвіду (ОШППД) при Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів (КОІПОПК, м. Біла Церква). Тоді були сформульовані і вивчені сім базових проблем. Протягом 2011-2013 років було продовжено вивчення цих проблем, але в умовах і на перспективу перенесення базового курсу інформатики в 5-9 класи. У посібнику досить детально проаналізовано сучасні навчальні програми та підручники, планування роботи учителя інформатики, роль інноваційних технологій навчання, надано поради учителям щодо методичної роботи проведення уроків та позакласної роботи з інформатики, запропоновано сучасні розробки уроків та практичних занять, надано методичні поради щодо виготовлення саморобних електронних дидактичних засобів навчання тощо. Місцями увага вчителів інформатики виноситься за межі навчального предмету, вивчаються питання якості навчання і освіти в цілому, сучасної мотивації навчання, місця шкільного курсу інформатики в загальній середній освіті.

Методичний посібник може бути корисним у першу чергу вчителям інформатики. Але його можуть використовувати також методисти з інформатики районних та обласних ланок і інші педагогічні працівники.            

Форма входу

Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Захищай свої права

Сайт існує

сайт СР

громади

Педпреса

Сайти

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

©Усі права захищено.Прохання при копіюванні матеріалів робити посилання на www.metodbr.at.ua