Бешлега О.П. Вишенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Нетрадиційні форми занять з українськоЇ мови (читання) посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. – 29 с.
Давиденко В.М. Вишенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Орієнтовні завдання для контрольних робіт з математики для 2 класу: посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. – 26 с.
Злочевська В. М. Іванківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Організація успішного навчання та проведення родинних свят в початковій школі: навчально-методичний посібник – Іванків: шкільний методичний кабінет, 2015. – 126 с.
Іванюта В.С. Щасливський навчально-виховний комплекс, вчитель початкових класів.
Моя скарбничка : літературна збірка. / В.С. Іванюта, - Щасливе, 2014. – 72 с.
Ілінська О.М. Старинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Харчування і здоров'я дітей молодшого шкільного віку: навчально-методичний посібник – Старе: шкільний методичний кабінет, 2015. – 112с.
Ільченко Л.О. Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель української мови та літератури.
Використання творчих вправ як засобу мотиваційного забезпечення процесу навчання рідної мови: методичний посібник. – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. –66с.
Карпенко Л.А. Щасливський навчально-виховний комплекс, вчитель початкових класів.
Логіка: електронний посібник/ - Л.А.Карпенко. – Бориспіль, 2015, (на CD –диску)
Кириченко В.О. Процівська загальноосвітня школа І ступеня, вчитель початкових класів.
Розвиваючі ігри з елементами ейдетики в навчально-виховному процесі молодших школярів – Проців. – 2015.- 108 ст.
Комащенко О. В. Кіровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Проект як система роботи з молодшими школярами: Навчально-методичний посібник. – Кірове. – 2015. – 89с.
Конько Ю. В. Гірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Розвиток творчого мислення та уяви як засобів позитивної мотивації до навчання: методичні розробки – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. – 86 с.
Косовець О.О. Процівська загальноосвітня школа І ступеня, учитель початкових класів, учитель української мови та літератури.
Роль позаурочної роботи у розвитку творчих здібностей учнів при вивченні української мови та літератури та в роботі з дітьми школи І ступеня: навчально-методичний посібник. – Бориспіль: районний методичний кабінет 2015. – 96 ст.
Крамська Н.О. Пролісківське НВО «Загальноосвітня школа І ступеня-дитячий садок», учитель початкових класів.
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інтерактивних технологій в початковій школі: навчально-методичний посібник. – Бориспіль: районний методичний кабінет 2015. – 90 ст.
Кузнецова Т.С. Іванківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Іноваційні технології на уроках початкової школи:навчально-методичний посібник. – Іванків, 2015. – 36 ст.
Літошко О.В. Іванківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Мотивація діяльності як засіб підвищення знань учнів: навчально-методичний посібник. – Іванків, 2015. – 62 ст.
Мамайсур О.М. Вороньківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Прислівя та словниково-логічні вправи на уроках української мови в початкових класах:навчально-методичний посібник. – Іванків, 2015. – 38 ст.
Пасько Г.І. Любарецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Гра як засіб підвищення пізнавальної активності школяра.: навчально-методичний посібник. – Любарці, 2015. – 69 ст.
Прогнімак С.М. Гірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Словничок-рахівничок: зошит для 2 класу – Бориспіль: 2015- с.
Сердюк О.В. Рогозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів шляхом використання інтерактивних технологій: навчально-методичний посібник – Рогозів: шкільний методичний кабінет, 2015. – диск
Трудненко Т.М. Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Метод проекту як засіб навчання та виховання, орієнтованого на учня сьогодення: навчально-методичний посібник – Старе: шкільний методичний кабінет, 2015. – 56 с.
Форостовська О.М. Головурівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Формування комунікативної компетентності молодших школярів: навчально-методична розробка – Бориспіль. - 2015 – 45 с.
Шеремет О.А. Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель початкових класів.
Ігри та ігрові прийоми на уроках у початковій школі: методичний посібник – Бориспіль, 2015. – 58 ст.
Білик Софія Петрівна
Творчі вправи на уроках української мови
Вчитель початкових класів Щасливського НВК, спеціаліст вищої категорії (атестується на присвоєння педагогічного звання "старший учитель”)
Вчитель розробила систему завдань з розвитку творчих здібностей учнів. Представлені в матеріалах розробки сприяють розвитку в дітей загально мовленнєвих , організаційних, загально пізнавальних, контрольно-оцінних умінь, допомагають оволодіти навичками самостійної роботи з новим навчальним матеріалом, створюють можливості для розвитку соціальних навичок. Запропоновано розробки уроків із використанням мультимедійних презентацій, які доцільно і корисно використовувати в навчально-виховному процесі. Нетрадиційні уроки сприяють розвитку творчих здібностей учнів, формують в них критичне мислення, здатність відстоювати власну позицію, виробляють навички ефективного спілкування. Дібраний теоретичний і практичний матеріал допоможе вчителям початкових класів реалізувати принципи розвивального навчання.
Венгловська Людмила Анатоліївна
Інтегрування навчального матеріалу на уроках.
Удосконалення навичок свідомого виразного читання
Вчитель початкових класів Сеньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст першої категорії ( атестується на встановлення вищої категорії)
Викладено різноманітні форми, методи і види роботи над змістом тексту для розвитку і підтримки інтересу молодших школярів до читання. Найголовнішим у роботі над розвитком читацької компетентності є вдосконалення техніки читання у поєднанні з розумінням прочитаного, вважає вчитель. Успішність навчання значною мірою визначається рівнем оволодіння учнями навичками читання.
У роботі розробки уроків розвитку зв’язного мовлення у 1 класі, уроки читання у 2, 3 класах, а також сценарії КТС.
Вовк Світлана Петрівна
Фольклор та інтелектуальні ігри на уроках української мови у 2 класі
Вчитель початкових класів Ревнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії (атестується на присвоєння педагогічного звання "старший учитель”)
У посібнику подано матеріал для використання на уроках української мови у 2 класі з тем "Іменник”, "Прикметник”, "Дієслово”. Підібрано прислів’я, загадки, скоромовки, в яких використана оптимальна кількість слів, що належать до певної частини мови. До інтелектуальних ігор підібрані завдання, що допомагають вивчити і закріпити знання з даної теми.
Рекомендовано для вчителів початкових класів.
Дремлюга Ганна Юхимівна
Творче використання спадщини В.О.Сухомлинського
Вчитель початкових класів Гнідинської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Петра Яцика, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, відмінник народної освіти, Заслужений учитель України. Нагороджена Орденом Трудової Слави ІІІ ступеня
Вчитель підготувала методичну збірку цитат видатного педагога та матеріали для роботи з учнями. Її ідеал справжнього наставника для дітей – Василь Сухомлинський. Всі 5 томів творів В.О.Сухомлинського стали її постійними помічниками в оволодінні висотами педагогічної майстерності. Є співавтором підручника з київщинознавства „Оповідки про Київський край”. Як керівник районного методичного об’єднання вчителів початкових класів підготувала матеріали для районних семінарів на теми „Наступність між дитячим садком і початковою ланкою”, „Викладання предметів художньо-естетичного циклу”, „Роль сучасних технологій у формуванні природничих понять”, „Специфіка роботи з проблемними дітьми”, методична основа яких представлена через призму спадщини Василя Сухомлинського.
Ільченко Катерина Яківна
Розвиток комунікативно-мовленнєвих здібностей та зв'язок мовлення у молодших школярів
Вчитель початкових класів Сеньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст першої категорії ( атестується на встановлення вищої категорії)
Розкрито питання розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів. Робота спрямована на збагачення їхнього словника, формування умінь граматично правильно і лексично виправдано застосовувати у власному мовленні слова різних лексико-граматичних висловлювань певного типу (розповідей, описів, міркувань).
Жук Олена Миколаївна
Розвиток особистісних можливостей учнів при особистісно зорієнтованому навчанні
Вчитель початкових класів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст першої категорії ( атестується на встановлення вищої категорії)
Опис власного досвіду роботи та система уроків з української мови у 2 класі.
У проекті "Сік життя” цікавий матеріал уроків з основ здоров’я "З водою я дружу і в біду не попаду” та з предмету Я і Україна "Символ води в обрядах українського народу”.
Вчителям початкового навчання пропонуються також матеріали батьківського всеобучу.
Миколайчук Ганна Павлівна
Проект "Я - громадянин, я - християнин”
Вчитель початкових класів Рогозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії
З досвіду роботи по вихованню у молодших школярів громадянських та духовних якостей. Представлено проект "Я - громадянин, я - християнин”, у якому розкрито шляхи формування ціннісного ставлення до себе, оточуючих, до природи, праці, суспільства і держави на засадах християнської етики і моралі, що сприятиме їх особистісному зростанню.
Столяр Світлана Петрівна
Інтерактивні методи навчання у початковій школі
Вчитель початкових класів Щасливського НВК, спеціаліст вищої категорії
Вчитель розробила систему уроків, де інтерактивне навчання ? це навчання в режимі діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників. Використані в розробках методи навчання передбачають фронтальну роботу учнів та роботу в малих групах. Передбачено моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, індивідуальний пошук, командне розв’язування проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації.
Цілик Лариса Віталіївна
Виховання творчої особистості як шлях реалізації завлання гуманізації освітнього процесу
Вчитель початкових класів Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст першої категорії ( атестується на встановлення вищої категорії та присвоєння педагогічного звання "вчитель-методист”))
Представлені конкурсні матеріали переможця обласного конкурсу ”Класний керівник – 2007” у номінації ”класний керівник 1-4 класів” з проблеми виховання творчої особистості молодшого школяра на основі авторської виховної програми "Ти – Людина”, роботи дитячого клубу "Найкращий друг”. Це дієві виховні моделі з якісно новими формами і методами організації колективних творчих справ у системі початкової ланки сільських загальноосвітніх наачальних закладів.
Рекомендовано класним керівникам та вчителям початкових класів.
Розвиток читацької самостійності молодших школярів засобами позакласного читання
Цілик Лариса Віталіївна
Розвиток читацької самостійності молодших школярів засобами позакласного читання
Вчитель початкових класів Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст першої категорії ( атестується на встановлення вищої категорії та присвоєння педагогічного звання "вчитель-методист” )
У атестаційній роботі вчителя висвітлено значення читацької самостійності як основної мети позакласного читання. З’ясовано питання організації позакласного читання на принципах любові до книги. Вчитель розробила методичні та практичні рекомендації щодо застосування ТЗН, мультимедійних презентацій нестандартних уроків. Проведене дослідження по вивченню факторів впливу на вибір тематики позакласного читання. Вчителям початкових класів, батькам та учням в нагоді стануть авторська збірка віршів та методичний посібник "Читалочка”.
Шкрадюк Ольга Олександрівна
Дружна шкільна родина
Вчитель початкових класів Старинської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії (атестується на присвоєння педагогічного звання "старший учитель”)
У роботі учасника обласного конкурсу "Класний керівник ? 2007” у номінації "класний керівник 1-4 класів” представлено програму виховної роботи для учнів початкової школи "Я ? людина, патріот, громадянин, гуманіст, сім’янин”. Вчитель відображає комплексний підхід до проблеми виховання особистості, зорієнтованої на здоровий спосіб життя. Робота класного керівника викладена у структурі програми "Школи сприяння здоров’ю” і буде корисна для використання у позакласній виховній роботі та організації батьківського всеобучу.
Балаш Галина Олександрівна
Сеньківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель початкового навчання
Групова робота на уроках в початкових класах: Досвід роботи
Використано методику проведення рольових ігор, фронтальну роботу в малих групах, командне розв’язування проблемного питання, індивідуальний пошук. Всі вправи підпорядковані загальній дидактичній меті з врахуванням віку дітей: для розвитку пам’яті, уваги; творчої роботи з текстом, навичок спілкування.
Рекомендовано вчителям початкових класів
Білик Наталія Миколаївна
Кіровська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель початкового навчання
Формування екологічної культури молодших школярів у навчально-виховному процесі: Посібник
Пропонуються тести для перевірки природничих знань учнів, плани уроків та сценарії виховних екологічних справ. Дидактичний матеріал до вивчення тем сезонного характеру, зразки екологічних ігор і казок, математичних задач та фізкультхвилинок. Систематичне використання цих форм роботи стимулює дітей до оволодіння ними екологічними знаннями, виробляє навички концентрації уваги, розвиває уміння аналізувати окремі явища та об’єкти природи.
Адресовано вчителям початкових класів
Білокриницька Олена Олександрівна
Гнідинська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Петра Яцика, вчитель початкових класів
Інтерактивні уроки в початковій школі: Посібник
Розроблено методику проведення уроків-казок з впровадження елементів інтерактивних технологій на уроках української мови, читання, математики в поєднанні з фольклорною спадщиною відомого етнографа Павла Чубинського, української письменниці Олени пчілки, талановитого педагога Василя Сухомлинського.
Посібник рекомендований вчителям початкових класів
Богдан Світлана Миколаївна
Мирненська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель початкових класів
Дослідницько-пошуковий між предметний проект „Дванадцять місяців. 3-4 клас": Посібник
У посібнику дібрана інформація та творчі завдання з таких предметів: „Я і суспільство", природознавство, читання, українська мова, образотворче мистецтво по всіх місяцях року, створено слайди. В додатках подано зразки учнівських творчих робіт, репродукції картин, ілюстрації.
Рекомендовано вчителям початкових класів, учителям-словесникам, студентам педагогічного факультету
Герман Катерина Іванівна
Мирненська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель початкових класів
Розробка системи уроків у 3 класі на тему „Будова слова"
У збірці поданий матеріал із вивчення будови слова: розробки уроків про будову слова, про споріднені слова, цікаві вправи на визначення у словах суфіксів, з’ясування значень, яких вони надають словам. Система уроків української мови у 3 класі може бути використана при повторенні і узагальненні знань у 4 класі.
Матеріали будуть корисними вчителям початкових класів
Гудим Ніна Миколаївна
Рогозівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель початкових класів
Інтерактивні ігрові технології як засіб розвитку, саморозвитку і самореалізації особистості: Атестаційні матеріли
З досвіду проведення рольових ігор на уроках математики у 2 класі, навчання грамоти у 1 класі та виховної роботи. Зібрано різні розробки, які відображають роботу вчителя над даним методичним питанням.
Рекомендовано для ознайомлення на МО вчителів початкових класів
Жукевич Катерина Василівна
Вороньківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель початкового навчання
Творчі завдання на уроках рідної мови в другому класі: Посібник
У посібнику запропоновано завдання, які складені за творами поетів-земляків та учасників районного літературного конкурсу Павла Чубинського.
Орієнтовано на вчителів початкового навчання
Літошко Ольга Володимирівна
Іванківське НВО, вчитель початкових класів
Формування та організація дитячого колективу методом навчання та виховання: Збірка
До збірки ввійшли розробка уроку-подорожі з математики „Феї математики" для 1 класу, програма виховання у початковій школі та пам’ятка для батьків.
Рекомендовано для опрацювання на МО вчителів початкових класів
Перевозник Лариса Григорівна
Гірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель початкового навчання
Формування мовленнєво-компетентної особистості школяра
У роботі досліджено проблему формування умінь і навичок молодших школярів сприймати, розуміти та продукувати усні й письмові тексти. Матеріал спрямовано на збагачення словникового запасу дітей, формування умінь граматично правильно і лексично виправдано застосовувати у власному мовленні слова різних лексико-граматичних форм (опис, розповідь). Запропоновано систему уроків та творчих вправ на уроках читання, рідної мови та інтегрованих уроках (природознавство, трудове навчання, образотворче мистецтво).
Орієнтовано на вчителів початкового навчання
Смарж Олена Євгенівна
Гірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель початкового навчання
Застосування інтерактивних технологій у формуванні компетентної особистості: Досвід роботи
Досліджено доцільність впровадження нестандартних уроків у формуванні пізнавальної активності учнів, розвитку стійкого інтересу до знань. Розроблено творчі завдання для роботи із словами на уроках навчання грамоти у 1 класі, уроки української мови у 4 класі з теми „Прикметники", інтегрований урок з математики та київщинознавства, сценарії свят.
Рекомендовано вчителям початкових класів
Форостянко Лариса Володимирівна
Старинська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель початкових класів
Ігри на уроках навчання грамоти: Посібник
Запропоновано класифікацію навчальних ігор, які вчитель використовує на уроках читання як метод розвиваючого навчання. Гра - найприродніша і найпривабливіша діяльність дитини. Вона залучає до активності навіть найпасивніших учнів, задовольняє потреби, спонукає до пізнання.