Биковець О.І. Старинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель фізики.
Контрольні роботи Фiзика 7 клас (за новою програмою): навчально-методичний посібник - Старе: шкільний методичний кабінет, 2015.- 54с.
Марченко Людмила Василівна
Використання комп’ютерних навчальних програм на уроках фізики
Вчитель фізики Вороньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст першої категорії, старший вчитель.
У посібнику розглядаються питання програмного забезпечення процесу навчання фізики, акцентується увага на загальних вимогах до комп’ютерних навчальних програм, вміщені практичні поради щодо розв’язування задач з використанням КП, використання офісних програм на уроках фізики, зокрема Microsoft Power Point, організації самостійної роботи учнів з використанням інформаційних технологій, поради щодо підготовки та проведення лабораторних робіт за допомогою КП, використання комп’ютерних моделей. Звертається увага на контролюючі програми або використання тестів у процесі вивчення фізики у школі, можливості використання Інтернету.
У посібнику вміщені також матеріали з досвіду роботи вчителя, зокрема плани-конспекти уроків фізики у 8 класі.
Навчальний посібник розрахований на вчителів фізики та може бути корисний педагогам, які практикують використання офісних програм для наукової організації праці вчителя та учня на уроці.
Штефан Лариса Степанівна
Метод проектів у навчально-виховному просторі школи
Вчитель фізики Рогозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст першої категорії (атестується на встановлення вищої категорії)
У роботі представлено алгоритм створення учнівського проекту з фізики, поради щодо вибору теми за різними типами проектів та оцінювання проектної діяльності учнів. Вчителі фізики можуть ознайомитися із змістом та презентацією проекту "Союз фізики і медицини”.
Касян Галина Трохимівна
Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель фізики
Впровадження інноваційних технологій на уроках фізики: Посібник
Вчитель розробила рекомендації вчителям фізики, зразки уроків з використанням інтерактивних методів підчас кооперативного та групового навчання. Популяризує предмет через експериментальну та позакласну роботу з предмета. Представлено сценарії брейн-рингу „Фізика ? це цікаво", інтелектуальної гри „Щасливий випадок", інші.
Рекомендовано вчителям фізики
Кисіль Ніна Володимирівна
Ревнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель фізики
Самостійні роботи з фізики для учнів 8 класу: Посібник
У відповідності з підручником В.Сиротюка „Фізика. 8 клас" представлено 14 самостійних робіт, кожна з яких складається з двох варіантів. Самостійні роботи диференційовано з урахуванням чотирьох рівнів засвоєння знань. Призначені як для перевірки знань, так і для самостійного вдосконалення розв’язування задач.
Рекомендовано вчителям фізики
Марченко Людмила Василівна
Вороньківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель фізики
Використання комп’ютерних навчальних програм на урок фізики: Збірка
Комп’ютеризація освітнього процесу висвітлює ряд проблем, пов’язаних з програмним нововведенням та недостатнім рівнем обізнаності педагогів та учнів з можливостями комп’ютерної техніки. Використання ЕОТ в школі дасть змогу учням швидко подолати психологічну складність сприйняття нового методу навчання. Вже після школи, за достатнього рівня умінь і навичок роботи з ЕОТ, учень займе належне місце у сучасному суспільстві. У своїй роботі вчитель показує ефективність та доцільність використання офісних програм на уроках фізики, зокрема Microsoft Power Point, Інтернету; розроблено контролюючі програми.
Збірка рекомендована вчителям фізики, які використовують у своїй роботі персональний комп’ютер
Торбін Надія Володимирівна
Щасливський НВК, вчитель фізики та астрономії
Педагогічний конкурс. „Учитель року-2009". Номінація „Фізика": Посібник
Психолого-педагогічні аспекти застосування інтерактивних технологій на уроках фізики, які покликані допомогти учителю зробити процес навчання ефективним, демократичним, індивідуально-орієнтованим і, водночас, цікавим. Доведена ефективність застосування методу проектів у навчально-виховному процесі як такого, що підвищує пізнавальну активність учнів, формує вміння самостійно конструювати знання та орієнтуватися в інформаційному просторі, розвиває критичне мислення високого рівня.
Пропонуються теоретичні рекомендації щодо застосування інтерактивного навчання, розробки мультимедійних уроків фізики.
Досвід вчителя отримав схвалення журі Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності „Учитель року – 2009" у номінації „фізика". Рекомендований посібник вчителям фізики.
Шульга Катерина Григорівна
Мирненська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель фізики
Діяльнісний підхід при викладанні фізики в загальноосвітній школі: Посібник
В основі роботи автора ? проектування уроків фізики з комп’ютерною підтримкою та висвітлення засобів навчання для практичного застосування знань. Актуальним у спонуканні учнів та вчителя до активної пізнавальної діяльності є цілеспрямованість, планування, реалізація, рефлексивно-оцінююча функція, що є в основі діяльнісного підходу. З одного боку, використовуючи в процесі створення кінцевого продукту конкретну інформацію, базові знання й власний досвід, учні конструюють своє навчання практично, з іншого, усвідомлюючи й осмислюючи свою практичну діяльність ? втягуються в активну розумову творчість. Як результат ? вирішення концептуального завдання навчання: розвиток особистості учня, його пізнавальних і творчих здібностей.
Рекомендовано вчителям фізики