Білоножко В.А. Сеньківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель історії та правознавства.
Формування предметних компетентностей учнів на уроках історії: методичний посібник. – Бориспіль, 2015. – 90 ст.
Варич Л.В. Вишенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель історії.
Формування інформаційної компетенції школярів у процесі вивчення історії: навчально-методичний посібник. – Бориспіль: районний методичний кабінет 2015. –64с.
Гаврилко Т.М. Рогозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель історії та правознавства.
Формування предметної компетентності учнів у процесі вивчення історії через систему лабораторно-практичних робіт: методична розробка. – Рогозів. – 2015. – диск.
Лесик І.А. Кіровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель історії та правознавства.
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках історії шляхом застосування інтерактивних технологій: Методична розробка. – Кірове. – 2015. – 42 с.
Петренко Н.М. Вороньківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель історії та правознавства.
Формування умінь і навичок учнів під час роботи з писемними джерелами на уроках історії та правознавства.: навчально-методична розробка. – Вороньків, 2015. – 25 ст.
Тетьора Є.О. Дударківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель історії та правознавства.
Використання тестових завдань на уроках історії: методичний посібник. – Бориспіль, 2015. – 28 ст.
Угро Л.М. Іванківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель історії та правознавства.
Патріотичне виховання учнів на уроках історії: методичний посібник. – Бориспіль, 2015. – 112 ст.
Глатка-Соловей Людмила Анатоліївна
Тематичне тестування як інструментарій моніторингу якості освіти
Вчитель історії Щасливського НВК, спеціаліст вищої категорії, старший учитель (атестується на присвоєння педагогічного звання "вчитель-методист”)
Вчитель розробила власну модель впровадження цієї ідеї в навчальний процес. Представлені розробки уроків розвивають творче мислення особистості, вчать виробляти власний погляд на історичні факти, критично ставитися до історичної інформації. Розглядаються питання впровадження педагогічного програмового забезпечення, яке дає можливість організувати роботу з картографічними базами даних, текстовою документальною базою історичних курсів, фото та відео документами, текстовими завданнями.
Бортнік Марія Іванівна
Ревнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель історії
Використання технології критичного мислення на уроках історії: Посібник
Теоретичні і практичні матеріали з проблем використання методів і прийомів розвитку критичного мислення під час вивчення історії. Розробки уроків сприятимуть активному навчанню учнів.
Для вчителів історії
Гребенко Тамара Іванівна
Гірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель історії
Довідник з історії України. 10 клас: Посібник
До посібника ввійшли тренувальні завдання, історичні диктанти та довідкова інформація по кожній з тем, відповідно до програми історії України 10 класу. Матеріали по кожній з тем згруповані в блоки: словник, історичні постаті, хронологія подій, довідник, історичний диктант, тренувальні завдання. Використання посібника в процесі навчання історії дає можливість навчати учнів на якісно новому рівні, охоплює значний обсяг матеріалу по всіх розділах предмету. Матеріали можуть бути використані вчителями та учнями на уроках, факультативах та індивідуальних заняттях з метою узагальнення, систематизації та контролю знань
Курта Світлана Василівна
Великоолександрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель історії
Методичні рекомендації щодо використання документів на уроках історії: Посібник
Даний посібник містить методичні рекомендації щодо використання документів на уроках історії у 8, 9, 10 класах. Активізації мислення, оволодінню навичками дослідницької роботи, поглибленню розуміння учнями історичних подій, процесів, явищ сприяє робота з різноманітними історичними джерелами: документальними, візуальними, речовими.
Посібником зможуть скористатись як досвідчені вчителі, так і педагогічна молодь, студенти-історики, учні та їх батьки
Прядко Любов Василівна
Гнідинська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Петра Яцика, вчитель історії
Україна пам’ятає, світ визнає…: Посібник.
У матеріалах історико-краєзнавчої експедиції учнів навчального закладу представлено розповіді про відвідані пам’ятні місця, пов’язані з подіями 1932-1933 р.р., представлено свідчення земляків, список жителів с.Гнідин, які померли про часи Голодомору.
Рекомендовано вчителям історії, керівникам дослідницько-краєзнавчої роботи, класним керівникам