Гиренко М.Г. Ревнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель музичного мистецтва. Розвиток ключових предметних компетентностей учнів на уроках музичного мистецтва: методичний посібник – Ревне, 2015. – 28 с.
Племянник І.М. Щасливський НВК, вчитель музичного мистецтва. Використання здоровязберігаючих технологій при викладанні предмета «Музичне мистецтво»: методичний посібник – Щасливе, 2015. – 90 с.
Мельниченко Оксана Валеріївна
Асоціативний метод художнього мислення та особливості художнього сприймання у практиці музичного виховання
Вчитель музики Щасливського НВК, спеціаліст вищої категорії (атестується на присвоєння педагогічного звання "старший учитель”)
У атестаційних матеріалах розкрито особливості вікової музичної психології, взаємозв’язок різних видів мистецтва на уроках музики. Вчитель розглядає вплив фольклорної музики на формування художнього сприймання. Пропоновані методичні розробки уроків із застосуванням мультимедійних та інтерактивних технологій навчання дозволяють розкрити творчий потенціал дітей на уроках музики, залучити їх до осмислення музики та мистецтва. Підбірка музично-дидактичних ігор сприяє розвитку творчих та вокальних навичок.
Мельниченко Оксана Валеріївна
Щасливський НВК, вчитель музики
Педагогічний конкурс. „Учитель року - 2009". Номінація „Музика": Конкурсні матеріали
Асоціативний метод художнього мислення та особливості художнього сприймання у практиці музичного виховання покладено в основу досвіду роботи вчителя-методиста. розкрито особливості вікової музичної психології, взаємозв’язок різних видів мистецтва на уроках музики, вплив фольклорної музики на формування художнього сприйняття. Методичні розробки уроків із застосування мульмимедійних технологій, музично-дидактичних ігор дозоляють розкрити творчий потенціал учнів.
Рекомендовано вчителям музики