Бурлака О.О. Процівська загальноосвітня школа І ступеня, вчитель англійської мови.
Розвиток іншомовних писемних навичок учнів молодших класів засобами зорової наочності: методичний посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. – 53 с.
Король Л.В. Іванківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель англійської мови.
Удосконалення навичок і вмінь усного та писемного мовлення в процесі навчання читання: методичний посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. – 98 с.
Лень О.М. Ревнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель англійської мови.
Використання інтерактивних технологій у вивченні англійської мови: методичний посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. – 41с.
Приходько Р.С. Головурівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель англійської мови.
Робота над правильною вимовою слів англійською мовою: посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. - 30 ст.
Стусюк Л.Г. Вишенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель англійської мови.
Рольова гра як один із шляхів підвищення ефективності навчання англійської мови - посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. - 55 ст.
Хомова І.М. Процівська загальноосвітня школа І ступеня, вчитель англійської мови.
Навчальний посібник з англійської мови для 1 класу «Вчимося читати» - посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. - 120 ст.
Огієнко Ірина Ветиславівна
З досвіду роботи вчителя англійської мови: уроки, наочні посібники
Вчитель англійської мови Вишенської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Представлені розробки уроків та виховних справ, роздатковий матеріал по темах: "Морський світ”, "Подорож”, "Їжа”, "Магазин і покупки”, "Граматика” (подорожі-кросворди, ігри, картки, головоломки та ін.).
Панченко Галина Володимирівна
Щасливський НВК, педагог-організатор, вчитель англійської мови
Гра – шлях до пізнання іноземної мови: Посібник
Досліджено гру як один із засобів оптимізації на початковому етапі навчання іноземної мови, що допомагає активізувати мовну діяльність школярів, формує у них уміння самостійно висловлювати свої думки, сприяє створенню позитивного психологічного мікроклімату на уроці, залучає до активного спілкування. Прослідковано доцільність використання ігор на практиці, їх доцільність, сприяння невимушеному запам’ятовуванню і кращому засвоєнню навчального матеріалу. Продемонстровано використання ігор на різних етапах уроку.
Матеріали можуть бути використані вчителями англійської мови як в школі І, так і в школі ІІ-ІІІ ступенів.