Березовська С.В. Вишенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, вчитель хімії. Методичні рекомендації щодо проведення узагальнюючих уроків з хімії - посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. – 38 с.
Ганська В.А. Гірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель біології. Активізація пізнавальних можливостей учнів на заняттях з природничих дисциплін засобами сучасних технологій навчання: навчально-методичні розробки. – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. – 86 с.
Ракша О.М. Великоолексанрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель біології. Використання інноваційних технологій на уроках біології та екології/ О.М.Ракша. –Бориспіль, 2015.
Руда А.О. Вороньківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель біології.
Розвиваюче навчання на уроках біології як невід’ємний елемент формування компетентностей учнів: навчально-методична розробка. – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015. – 86 с.
Колбовська Ніна Миколаївна
Формування навичок дослідницької діяльності учнів на уроках хімії шляхом застосування методу проектів.
П’ять днів цікавої хімії
Вчитель хімії і біології Мирненської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, заступник директора з навчально-виховної роботи
Представлено посібник для вчителів хімії, у якому розроблений цикл уроків хімії з використанням методу проектів. Зміст посібника надає значну допомогу вчителям у створенні проектів як для проведення уроків, так і для написання наукових рефератів та роботи з учнями в МАНі.
У посібнику "П'ять днів цікавої хімії” розроблено Тиждень хімії у школі з використанням сучасних форм позакласної роботи з учнями. Може використовуватися при проведенні свята обдарованої дитини та діяльності клубу інтелектуальних ігор.
Використання ІТ в процесі навчання хімії дає можливість навчати учнів на якісно новому рівні. Використовує значний обсяг матеріалу, що охоплює різні розділи предмету.
Чабанова Тетяна Олегівна
П’ять хвилинок
(Збірка хімічних диктантів для учнів 8 класу)
Вчитель хімії Кіровської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст першої категорії (атестується на встановлення вищої категорії)
До посібника ввійшли диктанти різних видів: текстовий, формульний, вибірковий, стехіометричний. Дані завдання надають можливість швидкісної перевірки знань учнів. Систематичне використання такої форми роботи забезпечує концентрацію уваги, стимулює дисциплінованість учнів. Вчитель працює над проблемою "Використання інформаційних технологій у процесі вивчення хімії у школі”. Використання ІТ у процесі навчання хімії поліпшує наочність подачі матеріалу за рахунок кольору, звуку і руху; дозволяє демонструвати хімічні досліди, що небезпечні для здоров’я у проектному варіанті.
Біла Тетяна Василівна
Хімічний експеримент як шлях усвідомлення сприйняття теоретичних знань
Вчитель хімії і біології Гнідинської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Петра Яцика, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, заступник директора з НВР
Надає рекомендації вчителям хімії щодо підвищення результативності виконання практичних робіт через використання теоретичного допуску до роботи у вигляді певної кількості запитань. Пропонує теоретично необхідний рівень знань учнів визначати у тестовій формі, що допоможе раціонально використовувати час і більш об’єктивно оцінити роботу учня.
Кохно Лідія Дмитрівна
Рогозівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель хімії
Використання інтерактивних методів навчання на уроках хімії: Досвід роботи
У багаторічному досвіді роботи вчителя-методиста є розробки нестандартних уроків хімії у 11 класі, програмові виробничі екскурсії. Вчитель представляє довідковий круг з неорганічної хімії.
Рекомендовано вчителям хімії