19 ЛИСТОПАДА 2013 РОКУ ПРОВЕДЕНО ПЕРШЕ ЗАНЯТТЯ ОБЛАСНОГО ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, ГЛИБОЦЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ, З ПРОБЛЕМИ "ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ" 19 листопада 2013 року на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів проведено перше заняття обласного опорного закладу освіти"Організація науково-методичної роботи з класними керівниками" на базі Глибоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бориспільського району. Роботу засідання відкрила Гончарук Марія Петрівна, методист центру координації роботи з методичними кабінетами КОІПОПК. Вона ознайомила слухачів із загальними підходами та принципами роботи обласного опорного закладу освіти, зокрема, звернула увагу присутніх на нормативно-правове забезпечення функціонування зазначеного закладу. Боярчук Ольга Іллівна, завідувач навчально-методичного кабінету виховної роботи КОІПОПК, координатор обласного опорного закладу, висвітлила мету діяльності та завдання: - ознайомлення з сучасними підходамидо організації науково-методичної роботи з класними керівниками; - вироблення в педагогів умінь і навичок застосування науково-теоретичних знань на практиці, вдосконалення їхньої педагогічної майстерності; - упровадження у практику роботи закладів освіти сучасних виховних технологій; - розвиток творчості, нового педагогічного мислення; - використання інтерактивних форм виховної роботи у процесі взаємодії учасників навчально-виховного процесу; - удосконалення умінь та навичок управлінської діяльності. |
Заступник директора з виховної роботи Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів, керівник ООЗО, Пасько Людмила Анатоліївнависвітлила провідну ідею досвіду, актуальність проблеми, презентувала систему науково-методичної роботи з класними керівниками у закладі освіти та окреслила основні орієнтири роботи обласного опорного закладу. Творче завдання. Укласти банк даних про нормативно-правове забезпечення та інформаційні джерела з проблеми організації науково-методичної роботи з класними керівниками. |