Управління гуманітарного розвитку
Методичний кабінет   


Четвер, 02.05.2024, 12:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Пошук

Віртуальнийкабінет
Віртуальний кабінет виховної роботи

Новини Освіта.UA

Нова школа

Всеосвіта
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Головна » 2012 » Грудень » 2 » Майстер клас
14:34
Майстер клас
     У сучасному світі, де поряд із надіями живе тривога про долю людства й  планети, люди, що найбільш прогресивно мислять, бачать усю важливість виховання майбутніх поколінь у дусі гуманізму. В умовах естетичного розвитку й естетичного виховання задіяні всі рівні розвитку людини як представника роду: біологічний, психофізичний і культурний. Людина майбутнього повинна бути творцем, особистістю з розвиненим почуттям краси й активним творчим началом.
В естетичному розвитку дітей центральною є здатність до сприйняття художнього твору й самостійного створення виразного образу, що відзначається оригінальністю, варіативністю, гнучкістю, рухливістю.                          
    Художня діяльність - провідний спосіб естетичного виховання дошкільнят, основний засіб художнього розвитку дітей із раннього віку. Саме тому педагоги дошкільних груп Пролісківського НВО пріоритетним напрямом у своїй роботі вважають художньо-естетичний. Погляд педагогів на естетичне виховання дитини передбачає єдність формування естетичного ставлення до світу й художнього розвитку засобами образотворчого мистецтва в естетичній діяльності, а це передбачає:
- розвиток естетичного сприйняття художніх образів (у творах мистецтва) і предметів (явищ) навколишнього світу як естетичних об’єктів;
- створення умов для вільного експериментування з художніми матеріалами й інструментами;
- ознайомлення з універсальною «мовою» мистецтва засобами художньо-образної виразності;
- розвиток художньо-творчих здібностей у продуктивних видах дитячої діяльності;
- виховання художнього смаку й почуття гармонії;
- створення умов для багатоаспектної й захоплюючої активності дітей у художньо - естетичному опануванні навколишнього світу;
   Вихователь  виступає як провідник загальнолюдського й власного, особистого культурного досвіду. Тільки використовуючи кращий педагогічний досвід, можна забезпечити розвиток індивідуальності дитини, урахувати освітні запити родини, рівень і спрямованість роботи дошкільного  закладу, а також сприяти розвитку ініціативи і творчості педагогів. Саме цьому питанню 29 листопада 2012 року був присвячений майстер-клас вихователя Світко Л.В., на якому усі вихователі мали змогу вправлятися у нетрадиційних техніках малювання, щоб передати свої вміння наймолодшим  вихованцям закладу.









За матеріалами http://proliskinvo.at.ua/
Переглядів: 897 | Додав: Vik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Календар
«  Грудень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Захищай свої права

Сайт існує

сайт СР

громади

Педпреса

Сайти

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

©Усі права захищено.Прохання при копіюванні матеріалів робити посилання на www.metodbr.at.ua