У сучасному світі, де поряд із надіями живе тривога про долю людства й планети, люди, що найбільш прогресивно мислять, бачать усю важливість виховання майбутніх поколінь у дусі гуманізму. В умовах естетичного розвитку й естетичного виховання задіяні всі рівні розвитку людини як представника роду: біологічний, психофізичний і культурний. Людина майбутнього повинна бути творцем, особистістю з розвиненим почуттям краси й активним творчим началом.
В естетичному розвитку дітей центральною є здатність до сприйняття художнього твору й самостійного створення виразного образу, що відзначається оригінальністю, варіативністю, гнучкістю, рухливістю.
Художня діяльність - провідний спосіб естетичного виховання дошкільнят, основний засіб художнього розвитку дітей із раннього віку. Саме тому педагоги дошкільних груп Пролісківського НВО пріоритетним напрямом у своїй роботі вважають художньо-естетичний. Погляд педагогів на естетичне виховання дитини передбачає єдність формування естетичного ставлення до світу й художнього розвитку засобами образотворчого мистецтва в естетичній діяльності, а це передбачає:
- розвиток естетичного сприйняття художніх образів (у творах мистецтва) і предметів (явищ) навколишнього світу як естетичних об’єктів;
- створення умов для вільного експериментування з художніми матеріалами й інструментами;
- ознайомлення з універсальною «мовою» мистецтва засобами художньо-образної виразності;
- розвиток художньо-творчих здібностей у продуктивних видах дитячої діяльності;
- виховання художнього смаку й почуття гармонії;
- створення умов для багатоаспектної й захоплюючої активності дітей у художньо - естетичному опануванні навколишнього світу;
Вихователь виступає як провідник загальнолюдського й власного, особистого культурного досвіду. Тільки використовуючи кращий педагогічний досвід, можна забезпечити розвиток індивідуальності дитини, урахувати освітні запити родини, рівень і спрямованість роботи дошкільного закладу, а також сприяти розвитку ініціативи і творчості педагогів. Саме цьому питанню 29 листопада 2012 року був присвячений майстер-клас вихователя Світко Л.В., на якому усі вихователі мали змогу вправлятися у нетрадиційних техніках малювання, щоб передати свої вміння наймолодшим вихованцям закладу.