Управління гуманітарного розвитку
Методичний кабінет   


П`ятниця, 03.05.2024, 13:47
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Пошук

Віртуальнийкабінет
Віртуальний кабінет виховної роботи

Новини Освіта.UA

Нова школа

Всеосвіта
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Головна » 2013 » Жовтень » 25 » Методичні рекомендації щодо проведення та перевірки робіт учасників І і ІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов
10:57
Методичні рекомендації щодо проведення та перевірки робіт учасників І і ІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов

Методичні рекомендації
щодо проведення та перевірки робіт учасників І і ІІ етапів
Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов
у 2013/2014 н. р
.

Очеретяна А.В.,
завідувач навчально-методичного
кабінету іноземних мов КОІПОПК

Перший тур
Аудіювання

Учасникам пропонується текст тривалістю звучання до 8 хвилин. Темп пред’явлення аудіотексту нормальний.

Текст може містити 3–5 % незнайомих слів, розуміння яких досягається на основі контексту або спільності коренів — слів іноземної та рідної мов.

Незнайомі слова, про значення яких неможливо здогадатись, можуть бути виписані на дошці із їх значеннями, але не більше 3-х слів.

Аудіотекст пред’являється. Після першого прослуховування учасники виконують завдання першої частини тесту (завдання складається з 10 тверджень).

Після другого прослуховування учасник виконує завдання другої частини тесту — запитання та три варіанти відповіді, позначені латинськими буквами А, В, С. Обсяг — 10 запитань.

Тестові завдання роздаються учасникам на початку туру і збираються лише після виконання завдань другої частини тесту. Користуватись ними під час звучання (читання) тексту дозволяється.

Для виконання завдань аудіювання відводиться одна астрономічна година (60 хвилин).

Вартість кожного правильно виконаного завдання — 2 бали. Максимальна оцінка за перший тур — 40 балів. За виправлення знімається 50 % вартості правильно виконаного завдання.

Другий тур
Читання

Учні читають мовчки запропоновані тексти, які є єдиними для всіх учасників відповідного класу. Тексти можуть бути уривками з оригінальної художньої, суспільно-політичної або науково-популярної літератури.

У текстах допускається наявність 3–5 % незнайомої лексики, розуміння якої досягається на основі контексту або спільності коренів у іноземній та рідній мовах.

Для виконання завдань із читання відводиться одна астрономічна година (60 хвилин).
Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Виправлена відповідь оцінюється в 0,5 бала.

Максимальна кількість балів — 30.

Третій тур
Творча письмова робота

Для перевірки рівня письмової компетентності учасникам пропонується вибрати одну із запропонованих проблемних ситуацій, які сформульовано у формі запитань або тверджень, і які необхідно письмово прокоментувати відповідно до вимог чинної програми. Для виконання письмової роботи відводиться одна астрономічна година (60 хвилин).

Творча письмова робота повинна відповідати орфографічним, лексичним, стилістичним і граматичним нормам іноземної мови. При оцінюванні творчої письмової роботи враховуються зміст, оформлення, стиль, грамотність, адекватність вживання лексичних одиниць та граматичних структур тощо.

Максимальна оцінка за творчу письмову роботу – 30 балів.

Обсяг роботи:
8, 9 кл. – не менше 16 речень;
10 кл. – не менше 18 речень;
11 кл. – не менше 20 речень.

Критерії оцінювання:
1. обсяг письмового повідомлення (від 0 до 2 балів);
2. зовнішній вигляд і структура (від 0 до 2 балів);
3. повнота розкриття змісту (від 0 до 6 балів);
4. лексична насиченість (від 2 до 8 балів);
5. рівень розвитку граматичної компетенції (від 0 до 10 балів);
6. заохочувальний бал (від 0 до 2 балів).
Загальна сума балів: від 2 до 30 балів.

Четвертий тур
Усне мовлення

Для визначення рівня усної мовленнєвої компетенції учасник обирає одну з трьох запропонованих ситуацій. Після обдумування протягом однієї хвилини учень висловлюється стосовно обраної теми. Комунікативне завдання вважається розв’язаним за умови змістової та функціональної відповідності висловлювання ситуації, адекватності використання мовленнєвих зразків, а також нормативності мовлення учасника.

Монологічне висловлювання учня повинно відповідати ситуації, бути повним, послідовним, комунікативно спрямованим (містити особисті оціночні фрази, власне ставлення учня до об’єкту висловлювання), лексично насиченим, правильно фонетично і граматично оформленим.

Після завершення монологічного висловлювання учень бере участь у співбесіді з членами журі. Запитання членів журі і учасника під час бесіди повинні бути різного типу і можуть містити особисте ставлення до відповідної ситуації, спонукання до дискусії, уточнення і запит додаткової інформації тощо. Репліки учнів повинні бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими.

Відповіді членів журі на запитання учасника (якщо запитання будуть) не повинні бути формальними, вони мають носити природний характер і бути зв’язані з контекстом спілкування.

Обсяг відповіді під час бесіди може бути різним, але його висловлювання повинні свідчити про те, що учень правильно розуміє запитання, спонукання чи коментар членів журі з першого пред’явлення і адекватно на них реагує.

Максимальна оцінка за усну мовленнєву компетенцію – 30 балів.

Обсяг монологічного висловлювання:
8, 9 кл. – не менше 15 речень;
10 кл. – не менше 18 речень;
11 кл. – не менше 20 речень.

Критерії оцінювання:
1. повнота розкриття теми, комунікативна спрямованість (від 1 до 5 балів);
2. інформаційна значущість (від 1 до 3 балів);
3. вимова (звуки, інтонація) (від 1 до 4 балів);
4. темп мовлення (від 0 до 2 балів);
5. лексичний запас, функціональна адекватність (від 1 до 8 балів);
6. рівень граматичних навичок (від 1 до 6 балів);
7. заохочувальний бал (від 0 до 2 балів).

Загальна сума балів: від 5 до 30 балів.

Користуватись словниками або будь-якою допоміжною літературою під час усіх етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземної мови не дозволяється.

Роботи учасників кодуються.

Переглядів: 621 | Додав: Vik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Календар
«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Захищай свої права

Сайт існує

сайт СР

громади

Педпреса

Сайти

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0

©Усі права захищено.Прохання при копіюванні матеріалів робити посилання на www.metodbr.at.ua