За вікнами весна. Пора змін, пробудження від зимового сну. Пора іспитів,
випробувань, підведення підсумків навчального року. Дошкільний навчальний
заклад "Ромашка” підводить підсумки роботи над проблемою наступності між
початковою ланкою школи та старшими групами, яка завжди була актуальною і
належить до числа найважливіших. Протягом навчального року колективи ДНЗ "Ромашка" та Щасливського НВК реалізовували завдання з даної проблеми у різних формах роботи. Це - спільні
педагогічні наради, зустрічі з батьками, екскурсії дітей до школи, спільна
участь учнів та дошкільнят у заходах. Така співпраця допомогла
сформувати, за аналізом шкільного психолога Ніни Іванівни Бортник, яка проводила
діагностування дошкільнят, їх психологічну та мотиваційну готовність до
навчання. Добре відомо, що ставлення до навчання формується задовго до того, як
дитина переступить шкільний поріг. Дорослим варто пам'ятати народну мудрість
"Добре того вчити, хто хоче все знати”, тому не слід перевантажувати
дитину, вивчаючи наперед програму першого класу і зруйнувати інтерес до
навчання. Доцільно розвивати в дитини мову, пам'ять,
мислення ,увагу,уяву ігровими методами та прийомами. В.О.Сухомлинський радив: "Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове
з'являється в її житті поступово і не збентежує лавиною переживань.” 23 квітня дошкільнята старшої групи № 2, (вихователі
Нечепа О.В., Шиманська О.П.) запросили вчителів Софію Петрівну Білик, Світлану Андріївну Ярмак та Людмилу
Анатоліївну Карпенко на заняття з логіко-математичного розвитку. Заняття
відбувалось в ігровій формі. Вся велика дитяча компанія ”вирушила на ракеті
по планетах", виконуючи різні математичні завдання. Усім жвавим хлопчикам та
дівчаткам хотілось сподобатись вчителям, тому старались усі. Ще й
сфотографувались на згадку. А колектив дошкільного навчального закладу загального розвитку
(ясел-садка)”Ромашка”, проаналізувавши свою роботу, і надалі створюватиме для дітей розвивальне
середовище та плануватиме подальшу співпрацю з Щасливським НВК, яка
забезпечуватиме наступність в роботі з дітьми та сприятиме розвитку в дітей
допитливості, самостійності, працелюбності, спостережливості, розсудливості,
відповідальності, бажання пізнавати світ.
|