Педстудія з теми «STEM-освіта, як основа формування креативності, технічних знань та практично-орієнтованого мислення на уроках природничих дисциплін»
В українській освіті відбуваються трансформаційні процеси, що пов’язані з реалізацією Концепції Нової української школи, Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти). Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти, складовою частиною державної політики з підвищення рівня конкурентоспроможності національної економіки та розвитку людського капіталу, одним з основних факторів інноваційної діяльності у сфері освіти, що відповідає запитам економіки та потребам суспільства.
У Вороньківському ліцеї Вороньківської сільської ради 06.04.2023 року була проведена педстудія з теми «STEM-освіта, як основа формування креативності, технічних знань та практично-орієнтованого мислення на уроках природничих дисциплін» під керівництвом Алли Рудої, учителя-методиста Вороньківського ліцею. Це вже було 2 заняття , яке мало підтему «Проектна робота з дітьми, залучення молоді до науково-дослідницької роботи як напрямок STEM-освіти».
Зустріч розпочалась з психологічного тренінгу, де психолог провела з присутніми тест «Виявлення процесів старіння мозку», пояснила, як уберегти мозок у стабільному функціональному стані в умовах стресу. Були виконані нейрокорекційні вправи, розглянуті таблиця Шульца та вправа «Кольори». Все це налаштувало присутніх на плідну роботу.
Всі з захопленням на практиці спостерігали за використанням елементів STEM-освіти на уроках біології під час проведення практичних занять, а саме: виявлення алейронових та білкових зерен у бобових рослинах, використання цифрової лабораторії «Енштейн» під час проведення лабораторних досліджень з біології. Всі ознайомились з методикою розв’язування задач з елементами інтеграції біології з математикою.
Педагоги підвищили свої професійні компетентності .
|