В процесі виконання робіт з художньої праці дитина ніколи не лишається пасивною, вона вчиться самостійно спостерігати, досліджувати, випробовувати, порівнювати, винаходити. У художній праці дитина знаходить найвищу зацікавленість, успішність, і, що важливо, низький рівень стомлюваності. Ці фактори позитивно впливають на загальний психічний, розумовий та творчий розвиток дитини.
Працюючи з різними матеріалами, діти мають змогу задовольнити потребу щодо створення чогось нового, змінити форму зображених предметів, дослідити їх можливості та властивості. Варіативність різних матеріалів, їх легка трансформація, постійна змінність та абстрактність сприяють вільному виявленню ініціативи дітей, творчого пошуку, сприяють формуванню у них пізнавальних інтересів та самостійності.
На заняттях з художньої праці вихователь старшої групи Пролісківського НВО Логункова О.Є. разом з вихованцями працюють під таким девізом:
Рученята в нас умілі,
Змайструвати все зуміють.
Беремось тому ми сміло
Кожен раз гуртом за діло.
|