Семінар-практикум
Вчителів хімії
«Особливості організації роботи вчителя хімії з
підготовки учнів до участі в олімпіадах»
Вчитель — це професія, і, отже, вчитель і вчитель хімії зокрема, має бути професіоналом в області хімічних наук. Але, на відміну від інших фахівців-хіміків, йому недостатньо просто знати хімію і володіти хімічними знаннями і уміннями. Можна знати хімію, але бути поганим вчителем. Щоб навчити, треба добре знати дітей, особливості їх психології в різному віці, досконало володіти методами і прийомами учіння, уявляти собі кінцеву мету навчання, знати дороги і засоби її досягнення.
З метою оволодіння методами і прийомами навчання учнів роз’язувати складні олімпіадні задачі і зібралися в Гірській школі у непривітний і дощовий день, 5 жовтня 2016 року вчителі хімії з усього району. Добром, усмішками і теплим чаєм зустріли гостей господарі.
Своїм досвідом організації роботи з обдарованими учнями, навчання їх розв’язувати олімпіадні завдання поділилась з колегами вчитель хімії Журкіна Ольга Василівна. Вчителі були присутні на факультативному занятті, на якому обдаровані учні 7-11 класів вчилися роз’язувати хімічні задачі, а потім вчителі і самі навчали один одного. Ділилась своїм досвідом і методист РМК Чорноус О.В., вчитель хімії, вчитель-методист Рогозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кохно Л.В. Наступну зустріч вчителі хімії планують провести у Дударківській ЗОШ уже на початку листопада.
Вчитель постійно поповнює свої знання, освоює нові методи учіння, удосконалює учбовий процес. Якщо сьогодні вчитель зупинився в своєму пошуку, завтра він вже відстав, почав шаблонно мислити і перестав бути Вчителем у високому сенсі цього слова, бо для учнів він — не просто джерело учбової інформації, але і зразок роботи по самовдосконаленню.
|