Установчі заняття з учасниками Університету майбутнього вчителя
Із 1-січня 2019 року набрала чинності постанова Кабінету міністрів України, від 30 травня 2018 р. № 417 « Деякі питання реалізації права осіб на першочергове зарахування до закладів вищої медичної і педагогічної освіти за державним (регіональним) замовленням» гідно з якою першочергове право зарахування на бюджет отримають абітурієнти, які взяли на себе зобов'язання відпрацювати після закінчення вузу як мінімум три роки в селах або селищах міського типу.
Йдеться про педагогів - абітурієнтів, які вступали до педагогічних вузів на спеціальності Освіта/Педагогіка (код 01).
Нове правило уряд затвердив 30 травня 2018 року, а застосовували його вже в ході вступної кампанії 2019 року.
Ті абітурієнти, які хочуть отримати право першочергового зарахування до вищого навчального закладу, повинні будуть підписати договір з майбутнім роботодавцем - освітнім закладом в сільській місцевості.
Список таких роботодавців органи місцевої влади будуть формувати щорічно до 1 лютого, а оголошувати конкурси для абітурієнтів за договорами на відпрацювання - до 1 березня.
Випускникам, які погодилися відпрацювати три роки в селі або селищі, обіцяють надавати житло "з оплатою опалення та електрики". Якщо ж випускник відмовиться виконувати умови угоди, він буде зобов'язаний відшкодувати кошти, витрачені вузом на його навчання.
Такою була розмова на установчих заняттях з учасниками Університету майбутнього вчителя, які відбулися 30 жовтня в приміщенні РМК та 6 листопада в актовій залі Іванківської ЗОШ.
Університет майбутнього вчителя відновив свою роботу на терені Бориспільщини на підставі наказу Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 23.03.2019 № 95 «Про створення Університетів майбутнього вчителя» та наказу Управління гуманітарного розвитку Бориспільської райдержадміністрації від 21.10.2019 № 362 « Про створення у Бориспільському районі Університету майбутнього вчителя в 2019-2020 навчальному році». Метою роботи є забезпечення закладів освіти педагогічними кадрами, формування в учнівської молоді мотивації до педагогічної роботи.
|