Вік - перемогам не завада!
Вітаємо переможця!
З метою залучення учнівської молоді до науково-дослідницької роботи, протягом березня – червня 2016 року Київським обласним комунальним позашкільним навчальним закладом «Мала академія наук учнівської молоді» було проведено I відбірковий (заочний) етап Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт для учнів 6-8 класів. Учасником цього конкурсу став Соловей Микола Валерійович, учень 7 класу Рогозівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, у номінації «Альтернативна енергетика», з роботою «Перспективи використання альтернативних джерел енергії в новостворених територіальних громадах Бориспільщини».
За результатами I відбіркового (заочного) етапу Всеукраїнського конкурсу Микола став призером конкурсу та був запрошений до участі у II фінальному (Всеукраїнському, очному) етапі конкурсу разом із своїм науковим керівником,
кандидатом економічних наук, с.н.с., Сухіною Оленою Миколаївною, старшим науковим співробітником відділу економічних проблем екологічної політики та сталого розвитку Державної установи “Інститут економіки природокористування та сталого розвитку Національної академії наук України”.
27-29 вересня 2016 року в оздоровчому таборі «Лідер», в селищі Пуща-Водиця м. Києва пройшов фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт для учнів 6-8 класів «Все навколо енергія» під егідою Національного центру Мала Академія наук України. Учасниками конкурсу були всі 24 області України та команда Київської області. Учні захищали свої дослідницькі проекти перед компетентним журі.
У дні проведення конкурсу учасники відвідали музей при Національному технічному університеті КПІ імені Ігоря Сікорського, поспілкувалися з вченими та науковцями.
Участь учнів в науково-дослідницькій роботі Малої академії наук України посідає чільне місце серед ефективних форм науково-дослідницької діяльності, що сприяє розвитку творчого потенціалу учнів, спрямовує зусилля на розвиток дослідницьких здібностей школярів, залучає їх до активної дослідницької роботи. Саме тут молоді дослідники проходять першу школу становлення майбутніх науковців, розвивають свою творчу думку, реалізують прагнення до наукового пошуку, набувають дослідницьких вмінь.
|