Засідання районного
методичного об’єднання
вчителів економіки
26 листопада 2013 року на базі Сошниківської
ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося чергове
засідання РМО учителів економіки з теми «Міжпредметні зв’язки
на уроках економіки та в позаурочній профорієнтаційній
роботі».
Чигрин Т.В., методистом РМК та Савків
О.М., головою РМО проведено методичну підготовку вчителів щодо застосування економічних
знань та міжпредметних зв’язків для профорієнтаційного спрямування, формування необхідного
рівня життєвої компетентності у сфері економічних відносин на рівні держави,
родини та окремої людини. Проаналізовано програмово-нормативну
базу варіативного компоненту економіки, який буде викладатися у ІІ семестрі
навчального року.
Коломієць О.І., директор школи та
Мисник О.І., заступник з НВР ознайомили педагогів з навчально-методичною базою
школи.
Вчерашній О.О. на уроці економіки
11 класу за темою «Сутність грошей» використав прийоми застосування міжпредметних
зв’язків як фактора формування економічного мислення. Як відмітила Мисник О.І.,
вчитель уміє майстерно поєднати історичний, правовий, гуманітарний та економічний
контексти; спонукає учнів до поглиблення предметних знань, операційності
фактами, орієнтування в житті суспільства.
Старущенко О.Л. провела тренінгове
заняття з учнями 9 класу на тему «Вибір майбутньої професії», дала відповіді на
ряд запитань щодо особливостей соціальної і психологічної роботи з учнями у
школі, організації допрофільного навчання та позаурочної виховної, гурткової
роботи.
Рекомендації
1. Рекомендувати застосування
міжпредметних зв’язків (особливо з суспільно-гуманітарним, природничо-географічним,
математичним циклами) як фактор формування економічного мислення:
- у планах уроків передбачити
завдання на основі міжпредметних зв’язків;
- здійснювати роботу з підготовки
обдарованих учнів до олімпіади, участі в МАН, творчих конкурсах на засадах інтеграції
міжпредметних зв’язків, трансформації наукових знань учнів в їх практичний
досвід.
Постійно
2. Використовувати допрофільне
навчання, варіативну складову та позаурочну виховну роботу як профорієнтаційні фактори
формування необхідного рівня життєвої компетентності у сфері економічних
відносин на рівні держави, родини та окремої людини:
- включити до плану роботи
проведення тижня економіки,
профорієнтаційні заходи з класними колективами;
- провести презентацію курсів за
вибором, факультативів (гуртків) з метою підготовки учнів до профільного вибору,
зокрема «Основи споживчих знань», «Фінансова грамотність», «Основи податкової
грамотності», «Власна справа», «Основи підприємницької діяльності»
ІІ семестр 2013-2014 н.р.
3. Упорядкувати викладання
економіки в 11 класі за рівнем стандарту (профільним) за інваріантною та
варіативною складовими навчального плану, відповідно до програм та підручників,
затверджених в рекомендованих МОН України.
На початок ІІ семестру 2013-2014 н.р.
|