ЗРОБИТИ НАВЧАННЯ ТВОРЧИМ
20 березня в Дударківській ЗОШ І – ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум для вчителів світової літератури з проблеми: «Аналіз художнього твору на уроках світової літератури як необхідна умова його осмислення учнями». Учасникам семінару було запропоновано уроки в 5-ому та 10-ому класах, які провели вчитель-методист Довженок Валентина Віталіївна та старший вчитель Доніч Галина Володимирівна.
Методика аналізу літературного твору в середніх та старших класах різниться. Якщо п’ятикласники знайомляться з елементами аналізу художнього тексту, то десятикласники вже повинні вміти застосувати набуті знання та навички.
На семінарі було приділено увагу нетрадиційному виду аналізу, а саме – асоціативному. Власне цей метод сприяє розвитку в дітей уяви, слухової та зорової пам’яті, таких мотиваційних компетентностей, як розвиток творчих здібностей, здатність до навчання, самостійність мислення.
Цікавим було й практичне заняття, запропоноване учасникам семінару вчителем світової літератури Ревнівської ЗОШ, лауреатом обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013» Долобан Оленою Олексіївною, яка працює над проблемою асоціативного аналізу літературного твору. Довженок Валентина Віталіївна презентувала власний досвід, узагальнений в збірці «Формування критичного мислення учнів на уроках світової літератури».
Після підведення підсумків семінару вчителі світової літератури відвідали музей історії школи, яким завідує Довженок В. В.
|